IV. Bölüm - Çekim

53 5 2
                                    

Sabah erkenden kalmayı başarmıştım ve kendimi ödül törenindeki Angelina Jolie gibi hissediyorum. Esin'in sınavı olduğu için aramadım ve üstüme bişeyler giyip kahvaltı ettim. Dolmuşla işe gittim ve çok tatlı şekilli kurabiyeler yaptım. 5'te çıktım ve yurda gittim. Terasa çıktım ve camı açıp kenarına oturdum. Tam kahvemi yudumluyacaktım, telefonum çaldı. "Alo, Deniz hanım biz bir reklam firmasından arıyoruz. İnternette bulduğumuz birkaç fotoğrafınız tam istediğimiz fotoğraflara uygun." dedi arayan bayan. Ne yani? "Ben üniversitede 1 yıl fotoğrafçılık okudum, ondan olabilir mi?" dedim. "Bizimle çalışmaya ne dersiniz?" . Nerden çıktı şimdi? "Bu numaraya atacağımız adrese gelirseniz her ayrıntıyı konuşuruz" dedi. "Peki" dedim ve hemen kızlara anlattım. Birlikte bana giyecek bişeyler seçtik. Mesajdaki adrese taksiyle gittim. "Merhaba" dedi. "Merhaba" dedim bende, tokalaştık bayanla. "Benim adım Tülay, genelde Tülaylaylay lakabını kullanırlar" dedi ve güldük ikimizde. "Hemen ayrıntılara geçelim, eğer teklifimi kabul ederseniz fotoğraflarınızı ben çekeceğim. Her çekimden sonra 3.500 tl payınızı alacaksınız. Haftada 3 gün, pazartesi, çarşamba ve cuma günleri çekim yapacağız. Bu çekimlerin içinden en iyisini seçicek ve dergimizin kapağı yapacağız. Bazı resimlerde derginin içinde kullanılacak. Eğer bir işte çalışıyorsanız salı ve perşembe günleri işe gideceksiniz. Patrondan izin işi bende. Cumartesi ve pazar günleri gine size tatil. Çektiğimiz her resimi size mesaj olarak bildiricez. Bu 3 gün sabah 10' da buluşup, 2' de işimizi bitireceğiz. 1 hafta sürecek zaten" dedi. Düşündüm biraz. "Peki bana uyar" dedim ve kabul ettim. Tekrar tokalaştık. "Haftaya buluşuruz" dedi Tülaylaylay. Taksiyle yurda gittim ve kızlarla konuştuk. Sonrada yattık.

---

Sabah kalktım ve Esin'le durakta buluştuk. "Sınav nasıldı" diye sordum merakla. "Harikaydı!" dedi çığlık atarak. İşe gittik ve Tülay patronla işi konuştu. Patronda müsade etti. Çıkışta kızlarla film izledik. Hepimizin idöl filmi "Sherlock Holmes" . Onu izlerken uyuya kalmışım.

1 HAFTA SONRA PAZARTESİ GÜNÜ

Erkenden kalktım ve üstüme salaş şeyler giydim. Beril'le çekim için yola çıktık. Stüdyoda istenilen kostümleri giydim ve saçım, makyajım yapılmaya başladı. Her şey hazırlandıktan sonra çekim başladı. 2' de de bitti. Ordan çıktıktan sonra Beril'le gelen mesajlardan fotoğrafları inceledik. Aralarından en çok eskitme olan fotoğrafı beğendik. Yurda gittik ve kızlarla sohbet ettik. Çene çalmaktan çenem yorulmuştu ve yattık. Bu çekim işi 5 gün sürseydi daha iyi olurdu. Yarın iş beni bekliyo. Belkide yine erken kalkabilirdim. Bu düşüncelerle uyuyup kalmışım.

İSTİFA.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin