11

6.3K 186 8
                                    

2 SENE SONRA...

Senelerdir Korkuttu arıyordum. O günden sonra hattını kapatmıştı evinden taşınmıştı bunların hepsini sabaha kadar yapmıştı.

Bilseydim olayların böyle olacağını söylerdim ona hamile olduğumu beni bıraksa bile bebeğimizi bırakmazdı.

Bana kızgın olmakta çok haklıydı. Senin istediğini yapıyorum diyip gitmişti bir daha karşına çıkmayacağım dedi ve çıkmadı da.

2 hafta önce Luna ile birlikte İzmir'e tatile gelmiştik.

Keşke bir kızımız olduğunu bilseydin Korkut. Özür dilerim seni kızımsız bıraktığım için kızımız babasız büyümesine neden olduğum için...

" Baba." Luna'nın baba demesiyle ona baktım. Uyanmıştı, yatakta yuvarlanıp dibime girdi. Luna babasını tanıyordu ona Korkut'un fotoğrafını hep gösteriyorum babasını tanımadan büyümesin diye.

Zamanında Korkut'un WhatsApp profil resmini ss aldığım için çok şanslıydım. Kızım bu sayede babasını görmüştü.

" Annecim."

Luna ellerini karnıma koyup kalmaya çalıştı.

" Bebeğim dur."

Kalkamıyordu da ellerinden tutup ayakta durmasını sağladım.

Birden kendini üstüme attı. Acıkmış olmalıydı.

Luna'yı emdirip yataktan kalktım. Biraz dışarı çıkaracaktım.

Telefonuma bildirin sesi gelince komidin üzerinden aldım. Mesaj Alyadandı.

Alya : canım nasılsınız?

Lezi : iyiz yavrum sen

Alya : bende iyim

Alya : tatil nasıl diyor anne kız

Lezi : güzel gidiyor

Lezi : birazdan dışarı çıkıcaz

Alya : tamam o zaman

Alya : size iyi eğlenceler

Lezi : teşekkürler canım

Alya : öptüm ikinizi de

Lezi : bizde seni

Telefonu bırakıp Luna'nın üzerini değiştirdim.

Kendi üstümü de değiştikten sonra yanımıza almamız gereken her şeyi alıp aşağıya indik.

İzmir'de biraz gezmek istiyordum. Otel de fazla kalmak istemiyorum zaten akşamları hep otel de vakit geçiriyoruz.

Aşağıya inmeden taksi çağırmıştım zaten biz inince taksi de gelmişti.

Taksiciye Dario Moreno Sokağına gideceğimizi söyleyip arkama yaslandım.

Lunayla camdan etrafı izliyorduk. Çok sürmeden gelmiştik.

Biraz buraları gezdik çok güzel sokaklar vardı. Alya'dan metini çok duymuştum o yüzden burayı gezmeye karar verdim.

Baya bir gezmiştik. Luna huysuzlanınca Alya'nın benden istediği bazı şeyleri almak için Karşıyaka Çarşısına gitmek için Dario Moreno Sokağından ayrıldık.

###

Alya'nın isteklerini alıp geri otele dönmek için çarşıdan çıkıp taksi bulabileceğim bir nokta arıyordum.

Burası baya kalabalıktı Luna da darlanmıştı daha fazla Luna'yı sıkmamak için çarşıdan çıktım ve oturabileceğimiz bir yer buldum.

Böyle taksiye binemezdik. Luna sonra ağlama kriz geçiriyordu. Biraz hava almasını sağladıktan sonra taksi buldum.

Gideceğimiz otelin adını verdiğimde Luna'nın çok yorulduğunu fark ettim. Biraz uyusun diye kucağımda rahat bir pozisyon aldırdım.

Gelmemizden daha kısa sürede taksi durunca şöyle bir çevreye baktım burası benim söylediğim otel değildi.

" Yanlış geldik galiba."

" Abla senin dediğin yer burası yani haritada öyle gösteriyor."

" Beyefendi ben kaldığım oteli bilmiyor muyum burası değil."

" Ben bilmem abla burasını gösteriyordu bende buraya getirdim."

Kafayı yiyecektim ya. Ne demek burayı gösteriyordu buraya getirdim.

Luna uyanmasın diye çok tepki veremiyordum.

" Dediğim yere götürür müsünüz  ?" Telefonumdan otelin yerini açıp gösterdim.

" Abla ben o tarafa gitmiyorum en iyisi sen başka taksiye bak."

Ne demek o tarafa gitmiyorum bu nasıl taksi ya.

" Beyefendi dalga mı geçiyorsunuz?"

" Ablacım para mı verip iner misiniz ?"

" Vermiyorum para felan resmen dolandırıyorsunuz insanları."

" Ne demek vermiyorum?" Diye bağırınca adam Luna'yı kendime doğru çektim. Korkmasın diye.

" İn arabamdan."

Eşyalarımı alıp arabadan indim.

" Ver şimdi para mı yoksa çok kötü olur ?"

" Beni istediğim yere götürmeden vermeyeceğim."

Adam üzerime yürüyünce Luna kucağımdayken ne yapabilirdim ki.

" Benim asabımı bozma lan."

" Hop sakin ol " diyen kişiye baktım. Bize doğru geliyordu.

" Sen hayırdır birader."

Adam cebinden kimliğini çıkardı askerdi.

" Kusura bakmayın komutanım. "

" Kadın'ın üzerine niye yürüyorsun ?"

" Para mı vermiyor komutanım."

" Beni yanlış yere getirdi. Kaldığım otele götürmüyor. "

Araya girmiştim asker bana bakıp geri adama döndü.

Telefonu çalınca cebinden çıkarıp baktı.

" Abi ben otelin önündeyim küçük bir sorun çıktı da."

Telefonu kapatıp cebine koydu.

" Hanımefendiyi niye dolandırıyorsun ?"

" Olur mu öyle şey komutanım ben ne söylediyse oraya getirdim."

" Yalan söylüyor ben buranın adresini vermedim ona."

" Ne fark eder ablacım sende burada tatil yap."

Bu nasıl bir zihniyetti ya.

" Al şu parayı " asker benim yerime parayı verip adamı yolladı.

" Gerek yoktu. Ben hallederim."

" Önemli değil isterseniz taksi gelene kadar içeri geçin. Hem küçük hanım da rahat uyusun."

Küçük hanım dediği kişi Lunaydı.

" Abi çözdüm ben sorunu. " adam arkamda bir yere seslenince arkamı döndüm.

Onu görmeyi beklemiyordum o da beni görmeyi beklemiyor olacak ki çok şaşırdı.

Şu an karşımda Korkut vardı. Ben öylece kalmıştım o da benim gibi.

Onu o kadar aramıştım ama bir taksicinin beni yanlış yere getirmesiyle bulmuştum.

Düşünme | Yarı TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin