1.Bölüm- Çarpışma

135 11 3
                                    

Ailemin beni yaz tatilinda benim yaşımda olan ve yanlız yaşayan -yaşı 18- kuzenimin yanına göndermeleri saçmalığın daniskasıydı.Çocuk yakışıklı, kaslı falan ama benim gibi bir kız onun şımarık çevresiyle napsın? Ha söyle napsın.Bu arada ben tam bir wattpad hastasıyım yani o yüzden.Bir Sumru Güner -bu şahıs ben oluyorum türümün tek örneğiyimdir-her yerde wattpad'a girebilir ama Sumru Güner yarım saat bir evi bulamaz.Hakikaten nerede bu ev?Ben kuzenimi çok seviyorum ama işte o arkadaşları tiplerinden belli şımarık gerizakalılardan oldukları çünkü daha tanışmadın fakat yine de tahmin edebiliyorum.Etrafıma bakarken birine çarpıp yere düşmem bir oldu.Bana çarpan çocuğa baktım.Çarpmak ne kelime resmen bodoslama dalmıştı.Kahkaha atmaya başladı"Ne var çok mu komik yani?"dediğimde gözlerinden alev çıkartarak yürümeye başladı.Arkasından bağırdım" İnsan bir özür diler ama insan değil ki DENGESİZ ÖKÜZ" O çocuğun gittiği yere baktım çoktan gözden kaybolmuştu.Çaresizce o tarafa yürüdüm. Yaklaşık 15 dakika yürüdükten sonra tam kaybolduğuma kanaat getirecekken önümde uzanan kumsalı gördüm.Kumsalın ortalarında ise benim şapşik kuzenim Aras'ı gördüm.Çocuğu sırtından tanıyorum zekaya bak be.Aslında buraya gelince fark ettim birazcık wattpad'ten uzaklaşsam iyi olur çünkü buranın havası,ortamı insanın içini ısıtan türden.Kumsalda toplam 2 kız 3 erkek oturuyordu fakat yüzlerini göremiyordum.Bavullarımı atarcasına kumsala bırakıp kuzenime doğru koşmaya başladım.Arkasına gelince arkadaşlarının bu kim? bakışlarını üzerimde hissediyordum fakat hiç birine dönmedim.Aras tam bana doğru dönecekken gözlerini kapattım.Elleri ellerimde gezdi ve tırnaklarımda durdu. Bir sürü kız ismi saydı ama ben hiç bozuntuya vermedim "gerizekalı" diye mırıldanmamla an "Sumru" demesi bir oldu ellerimi çektim ve bana sarıldı bende hemen ona karşılık verdim.Ayrılınca elimden tutup beni etrafımda döndürdü."2 yıl sana yaramış değişmissin, güzelleşmişsin."Ben de buna karşılık olarak "2 yıl sana yaramamış hala aynı çapkınlık saydığın kızlar arasında sadece Nihal'i tanıyorum " dediğimde yüzünde buruk bir gülmseme oluştu.Nihal benim çocukluk arkadaşımdı ikisi birbirlerini kedi köpek gibi yerlerdi.Nihal geçen sene babasının tayini çıktığı için gitmek zorunda kaldı bunlar birbirlerini sevdiklerini Nihal gittiği gün anlamışlardı ama işten geçince hiç bir şeyi değiştiremediler ve Nihal gitti.Arkadan "O kim aşkım?" diyen cırtlak sesle düşüncelerimden hayata döndüm Aras çakma sarışın olan kıza dönüp " Sanane Banu sanane " dedi.Kız tekrar ağzını yayarak "Aşkııımmm" derken Aras "kuzenim tamam mı kuzenim!"dedi sinirle kız ağlamaklı bir sesle onaylayıcı mırıltılar çıkarttı.Aras'ın kolunu kibarca (!) sıkıp "Kıza niye bağrıyorsun gerizekalı ?" dedim nerdeyse bağırarak.O da hiç altta kalır mı " Yeter ama Sumru boğdu beni artık biz çıktık ayrıldık hala peşimde " diye sitem ederken sözünü kesip " Erkek değil misiniz hepiniz öküzsünüz az kibarlık ne bilmiyorsunuz" dedim.Aras bu konuyu kapatmak istercesine" bak seni arkadaşlarımla tanıştırayım" deyip az önce kavga ettiği kızı gösterip " Banu " dedi.Onun yanında yeşil gözlü ve simsiyah saçlı kızı gösterip "Dilara" dedi.Dilara'nın yanında elini tuttuğu çocuğu göstererek" Serkan"dedi.Sekan'ın yanındaki çocuğu gösterdiğinde oraya baktım ama keşke bakmasaydım.O sırada istemsizce ağzımdan şu kelimeler döküldü.
"DENGESİZ ÖKÜZ"

Dengesiz ÖküzHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin