O öküzü göstererek "Bu da Ekin" mal mal sırıtıyordu dengesiz." Yoksa siz tanışıyor musunuz?"diyen kuzenime dönüp "Burayı ararken arkadaş bana çarpmıştı da tabi çarptı demeye bin şahit ister.Resmen oduna çarpmış gibi oldum ve yeri boyladım bu salak yüzünden." dedim Aras'a baktığımda dudağını dişlemiş,gülmemek için kendini zor tutuyordu."Bırak" dedim fakat anlamamış gözlerle bana baktığını gördüğümde "Kasma kendini gülebilirsin" dediğimde o da kendini tutamamış olacak ki kahkahalarını serbest bıraktı.O sırada hiç duymadığım bir ses duydum arkamı döndüğümde sesin Ekin'den geldiğini gördüm "Bir daha karşılaşmayız zannediyordum"diyordu.İnanılmaz kadife gibi bir ses tonu vardı.Yüzünü incelemeye ancak fırsatım oluyordu yeni çıkmış kısa sakalları onu olduğundan daha çekici gösteriyordu.Uzun ince ve kaslı bir yapısı vardı,gözlerindeki güneş gözlüklerinden gözünün rengi belli olmuyordu.Aras'ın sesi ile kendime geldim "Denize girelim mi?" bende " Olur ama bikinim yanımda değil bavulumda "dediğim zaman bir kız sesi duydum" İstersen ben sana eşlik edebilirim"bu ses Dilara'ya aitti.Ben peşimden Dilara'nın da geldiğini umarak yürüdüm.Arkamda ki ayak seslerini duyduğumda yanılmadığımı anladım,yerden bavulumu aldığımda kafama metalimsi bir şey çarptı.Arkamı döndüğümde ise Aras "Anahtar" diye bağırdı."Öküz geldin öküz gideceksin " diye bağırmaktan kendimi alıkoyamadım.Gülüşmeler duydum sonra anahtarı kumların arasından alıp bavullarımı sürüyerek arkamdan Dilara'nın geldiğinden emin olduktan sonra biraz daha hızlanıp anahtarın üzerinde yazan rakama baktım 358 numaralı evin kapısını açıp içeri girdiğimde bir Aras GÜNER klasiğiyle karşılaştım.Yerde kirli çorap kıyafet ne var zemine saçılmış.Oturma odası böyleyse yatak odasını düşünemiyorum.Üst kata çıkan merdivenlere yöneldim ve rastgele bir kapıyı açtım.Burası gayet düzenliydi direkt dolaba yöneldim ve kıyafetlerimi yerleştirdim en fazla 5 dakika sürmüştü.Arkamı döndüğümde Dilara'yı yatağıma oturuken buldum.Tekrar dolaba yöneldim ve bikenimi aramaya başladım.Bu sırada Dilara'ya"Serkan'la ne kadar zamandır çıkıyorsunuz?" diye sordum. o da cevap vermekte gecikmedi"1 seneden beri" bunu söylerken gülümsüyordu.Ben içimi bu kıza gerçekten samimi olmayı deneyecektim."Biliyor musun hep böyle biriyle düzgün ve mutlu bir ilişkim olsun istemişimdir" Dilara gülümsemekle yetindi.Siyah straplez bikinimi alıp banyo olduğunu tahmin ettiğim yere yürüdüm.Kapıyı açtığımda yanılmadığımı anladım içeri girip bikinimi giydim.Odaya geri döndüğümde siyah transparan mini bir deniz elbisesini dolaptan çıkarıp üstüme geçirdim.Altıma siyah terliklerimi giyip elime telefonumu ve evin anahtarını alıp arkamı döndüm.Dilara hazırlandığımı anlamış olacak ki oturduğu yataktan ayaklandı ve kapıya yöneldi.Beraber merdivenleri inip evden çıktık o sırada aklıma şeytani bir fikir geldi.Araslar daha bize dönmediğinden bu planımı uygulamaya koydum.Onlara yaklaşınca anahtarı Aras'ın kafasına atıp" Anahtar"diye bağırdım.Kafasını tutarak arkasını döndü ve "Sumru"diye bağırdı.Kumsalın teri yönüne koşmaya başladım Aras'ın arkamadan geldiğini anladığımda daha da hızladım ve u dönüşü yapıp kumsala yöneldim.Aras 'la aramda en fazla 3 m kaldığını fark ettiğimde bizimkilerin yanına gelmiştim.O sırada belimde bir el hissetmemle yeri boylamam bir oldu.Arkamı döndüğümde Aras'da yerde olduğunu gördüm ve haline gülmeye başladım."Hangi akla hizmet seni buraya yollaması için Beril Teyzem'e yalvardım ki" bunu alayla söylemişti.O da gülmeye başladı" Neye gülüyorsun ?" dediğimde yakamı gösterdi sıfır kollu elbisemin kolları iki yana kaymış,mini olan elbisem nerdeyse t- shirt olmuş. Kalkıp silkrlendim ve yakamı,eteğimi düzelttim.O sırada Aras'ın kaşları çatıldı" O bikininin üstüne bişey giymeseydin keşke " dedi.Bende işi dalgaya vurayım diye "Aslında giymeyecektim- " derken lafım Aras' ın "Sumru" demesiyle bölündü." Tamam kızma abi bi daha kine giymem " dedim.O da " Ben seninle çok uğraşacağım "defi ve arkadaşlarına döndü.Hepsi Aras'ın bakışlarını anlamış olacak ki üstlerini çıkarmaya başladılar.Bende Aras'ın deyimiyle olmayan elbisemi çıkardım.Onlar denize yürürken bende peşlerinde gittim o an yanımda ayak sesi hissettim yana döndüğümde gülümseyen bir adet Dilara'yla karşılaştım.Galiba bu kızı sevmeye başlıyorum, bende ona gülümsedim ve beraber denize girdik.Ben Aras'ın arkadaşları için olan fikirlerimi değiştiriyorum yani en azından Dilara 'ya karşı olanları.Denize ilk adımlarımı atmamla ayağımı geri çekmem bir oldu.Aman Allah' ım ne kadar soğuk!Ben bunları düşünürken Aras beni omuzlarına aldı.Kendimi bir anda ona yalvarırken buldum"Aras lütfen su çok soğuk Aras sak-"yakarışlarım vücudum suyla buluştuğundan yarım kaldı.Çok soğuk donuyorum bu ne be! Kafamı Aras'tan tarafa çevirdiğimde bana pis pis sırıtıyordu bunu görmemle " Arassss"diye çığırmam bir olmuştu.Aras'ın sırıtması kahkahaya dönüşmüştü "Gülme" diye tısladım.