🐣LEE FELİX İLE HAYAL ET🐣 BÖLÜM:8

1.2K 67 9
                                    

🦋 Lütfen önyargılı yaklaşmayın!
🦋 Hikâye'yi (ç)almayın!
🦋 Destek olmayı unutmayın!
🦋 İyi ve keyifli okumalar!
🦋 Hikâye'deki her şey kurgudan ibarettir!
~TEŞEKKÜRLER~
🐚 Hatırlatma🐚
💬FELİİİX💛✨💫'DEN 3 YENİ MESAJ💬
Hj:Kim mesaj attı?
Al:Bilmem🙄
Hj:Baksana kimmiş?!
Al:Hayır!
Hj:Alin hadi!
Al:İstemiyorum Hyunjin!
Hj:Bak dedim benden bir şey saklıyorsun!
Al:Ya hayır Lisa atmış bak! Dedim eski mesajları göstererek.
Hj:Yeme beni Alin! Eski bunlar saate ve tarihe bak!
Al:Evet eski mesaj ama söylemek istemiyorum sana Hyun!
Hj:Peki, tamam Alin!
Sessizce eve yürüdük. Evin önüne geldik.
Hj:Alin bak ben her zaman seninleyim bana istediğin zaman yazıp arayabilirsin! Lütfen hazır hissettiğinde bana anlat olur mu? Seni her zaman dinlerim! Ve dinleyeceğim de! Sen benim en yakın arkadaşımsın! Seni seviyorum lin😌 Şimdi senden bir şey isteyeceğim! Lütfen avucunu aç!
Al:H-ha?
Hj:Avucunu aç! Bunu lütfen çıkarma! Dedi yüzüğü ayakta(!) Takarak.
Al:Hayır,hayır,hayır! Off ama hayır yaa!
Dedim elimle yüzümü kapatarak. Utandığımı fazlasıyla biliyor kendisi! Lanet olsun hayyyıııır Hyunjin hayır ya! Şimdide arkama geçip kolyeyi taktı ve takar takmaz yüzümü kapatarak yere çöktüm.
Al:Bilerek yapıyorsun hyuuun!
Hj:Evet:)
Al:Hayır ya bir daha yapma! Bunlar çok pahalı ve fazlasıyla güzel!
Hj:Aynı senin gibi ama sen güzelliğinin dozunu çok kaçırmışsın!
Al:Hyuunjiinn!

Devam Edecek....
Devam Ediyor....

Al:Ben gidiyorum. Lütfen bir daha böyle şeyler yapma!
Hj:Tamam,tamam. Hadi gir eve- jdjdjd
Al:Of gülmesen ölürsün zaten!
Hj:Ben sana ölmüşüm gülüşümü boşver lin😁✨
Al:Ooff hyunjiin! Dedim ve eve doğru ilerlemeye başladım. Kapıyı açtım ve arkama bakmadan içeri girdim. Kapıyı kapattıktan sonra karşımda sinirli bi Taehyung beklemiyordum!
Th:Sabah'ın 5'inde senin dışarıda ne işin var Alin?!! Zahmet ettin biraz daha dolaşsaydın! Çokta erken gelmişsin aslında!
Al:Abi ş-şey...
Th:Neyy?!!
Al:Tamam ilk önce bi sakin ol ve otur lütfen anlatacağım!
*Anlatır fakat neden çıktığını söylemez sadece bunaldığı için çıktığını söyler*
Th:Seni son kez uyarıyorum Kim Alin! Eğer 9. Kez çıkarsan bir daha çıkamazsın!
Al:Tamam abicim ben yarın okula gitmeyeceğim! Haberin olsun! Dedim merdivenlerden çıkarken.
Th:Sadece bugünlük izin veriyorum.
Odaya çıkacakken aklıma karşı odada kalan Lisa geldi baksam bir şey olmaz bence! Dedim ve kapıyı sessizce açtım. Üstü açıktı. Kapattım ve anlın'dan öpüp çıktım.

💅SABAH OLUR💅
Kim-B:Aliin uyaan! Abin izin verdi diye gitmemezlik yapmıyorsun!
Al:Ooooff!
Kim-B:Babana oflama hanımefendi hadi kalk ve kahvaltı yap Lisa seni bekliyor!
Al:Lisa mı? Beni mi bekliyor?
Kim-B:Evet haddi!
Al:Tamam kalktıım!
Dün Felix mesaj attı ama bakmadım. Her neyse banane okulda söyler! Dedim ve giyinip aşağıya indim.(kıyafetler aynı)
Kahvaltımı ettim ve lisaylada barışmıştım. Mutlu mutlu okula gidiyorduk. Felix'in mesajını çok merak ettim. Uff dayanamıyorum artık bakıcam!
💬FELİİİX💛✨💫💬

🗨️Feliiix💛✨💫:Sinirimi atamadım ya!
🗨️Feliiix💛✨💫:Yarın mümkünse okula gelme! Yerden bitme fare!
🗨️Feliiix💛✨💫:Senden ve o arkadaşından nefret ediyorum Kim Alin! Salaklar😌

Sinirle telefonu kapattım. Sensin salak! Sonunda lanet okula gelmiştik ve sınıfa çıkıp oturduk. Lisa tek oturuyordu. Bende salak Felix ile! Felix geldi ve peşine hoca girdi.
Hc:Yeni bir öğrenci gelmiş galiba kim o çocuklar?
Ls:Benim hocam!
Hc:Gel tanıt kendini kızım.
Ls:Peki hocam. Ben lalisa manoban 17 yaşındayım. Umarım iyi anlaşırız. Bu kadar.
Hc:Tamam sen şimdilik tek otur ben oturma sırası yapacağım tekrardan!
Ls: Peki hocam.
Fx:✨UmaRım İyİ AnlAşIrııĞğZ
Al: Arkadaşım hakkında düzgün konuş ucube!
Fx:Konuşmazsam en fazla ne yapabilirsin?!! Fare!
Al:Bunu! Dedim ve tırnaklarımında yardımı ile bacağına bir cimcik attım.

LEE FELİX İLE HAYAL ET Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin