iyi okumalar 💞UNUTMAYIN SEVİLİYORSUNUZ.❤❤

122 11 3
                                    

Alisadan:
Arabadan indikten sonra etrafıma baktım. Erken geldiğimiz için fazla kişi yoktu. Gözüm telefonuma kaydı:Sude(mesaj)Tatlım üzgünüm bu gün yokum okula gelmicem😞.
Tmm yazıp yolladım. Arkamı döndüm Emreyle göz göze geldik. Benimi izliyordu? Neyse. Teşekkür edip gidecekken kolumdan tuttu.
Emre: Okuldan sonra bekle seni ben alırım.
Alisa: Hayır gerek yok teşekkür ederim.
Emre: Ala bilirmiyim demedim küçük hanım Alıcam dedimse okul bittikten sonra beni bekle.
Fazla uzatmayıp tmm dedim ve yönümü okula çevirdim. Emreyede pek takılmadım. Almak istiyosa ala bilir benim canıma minnet valla. Sınıfa girdim sırama oturdum Ders başladı...
5 Saat sonra:
Sonunda dersler bitti. Okulun bahçesine çıktım. Emreyi kapıda gördüm. Arabaya yaslanmış gözlerini kapatmışdı. Bütün kızların gözleri onun üzerindeydi. Hemen yanına gittim. Geldiğimi duyunca gözlerini açtı bana baktı. Gülümseyerek arabanın kapısını açtı gözleriyle binmemi işaret etti. Kafamı tmm anlamında sallayıp bindim. Oda kapıyı kapatıp sürücü koltuğuna geçti ve arabayı sürmeye başladı. Yolda Emreyi tanımak için sorular sormaya karar verdim.
Alisa: Emre bey soyadınız ne?
Emre: İlk önce beyi hanımı bırakalım. Soyadım Korkmaz.
Alisa: Yaşın kaç?
Emre:24 de neden soruyorsun?
Alisa: Seni daha yakından tanımak için! Hadi sende bana soru sor.
Emre:Ne sorayım?
Alisa: Bilmem merak ettiğin bir şey varsa sor yani.
Emre: Hakkında her şeyi biliyorum desem?
Alisa: Mümkün değil derim😏.
Emre: Hadi test edelim o halde?!
Alisa: Tmm doğum günüm?
Emre: 14.01.2005
Alisa: Doğru. Soyadım?
Emre: Çetiner. Başka?
Alisa:  En sevdiğim yemek?
Emre: Pilav. Başka?
Alisa: En sevdiğim renk?
Emre: Siyah.Başka bir sorun varsa buyur?
Alisa:  Oha derim susarım yani. Sen neden benim hakkımda bu kadar çok şey biliyorsun?
Emre: Zamanı geldiğinde öyrenirsiniz küçük hanım. Neyse vardık hadi in.
İndik eve doğru yürüdüm kapıyı çaldım babannem açtı kapıyı. Arkama baktığımda Emrenin hala orda olduğunu gördüm. Babannemi öpüp içeri geçtim. Yukarı çıktım üzerimi değiştirip aşagıya indim.
Kombin:

Aşağıya indiğimde Emreninde orda olduğunu gördüm

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Aşağıya indiğimde Emreninde orda olduğunu gördüm. Babannem herhalde yemeğe çağırmışdır deyip pek umursamadım. Mutfağa gidim 3 tabak 3 çatal 3 kaşık 3 bıçak 3 de bardak alıp masayı kurmaya başladım. Kurduktan sonra  babannemi ve Emreyi masaya çağırdım. Oturduktan sonra salatayı yemeği felan getirip masaya oturduk. Emre ile babannem sohbet ediyorlardı bende arada katılıyordum. Yemeği bitirip hemen sofrayı topladım bulaşıkları makinaya attım. Sonra koltukta oturdum.
Sevda h: Çocuklar benim acil işim var çıkmam gerek. Emrecim sende burda olursan çok sevinirim.
Emre: Tabi Sevda teyzecim ben seni bırakırım.
Sevda h: Yok oğlum gerek yok. Ben taksi çağırdım teşekkürler.
Alisa: Ne zaman dönersin peki?
Sevda h: Bir kaç saate dönerim tmm kuzum?
Tmm deyip yolcu ettim. Emre ile başbaşa kalmışdık. İçeri girdiği!de Emre koltukta telfon ile konuşuyordu. Bende koltuğun diğer tarafına geçip televizyondan dizimi açtım izlemeye başladım...

Herkese merhaba umarım beğenmişsinizdir. Vote ve yorumlarınızı unutmayın lütfen💞💞 UNUTMAYIN SEVİLİYORSUNUZ💞💞

BENİMKİ...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin