Naura terbangun dari lena nya pening yang dirasakan di endahkan sahaja. Naura menoleh ke arah sebelahnya. Suami nya sedang lena. Handsome lah suami kite!
Perlahan tangan Naura menjelajahi wajah suami nya. Bibir suami nya dimainkan. Tangan Naura mula menyentuh six pack suaminya. Aryan tidak akan memakai baju apabila tidur.
"Still have a fever, hm?" Terhenti segala perbuatan Naura kepada Aryan apabila suara serak basah Aryan kedengaran.
"D-dah tak"
"Sure sweetheart?"
"Sure"
"Tak nak sambung ke sweetheart?" Aryan yang mata nya masih terpejam dengan perlahan tubuh Naura di rapatkan dengan tubuh tegap nya.
"Ha? sambung apa Kael?" Naura sengaja membuat muka blur.
"Nothing." Aryan menyembamkan wajahnya di dada isterinya. Perfume yang isterinya pakai membuatkan dia terbuai. Perlahan mata Aryan terpejam rapat.
DRING!!
DRING!!
DRING!!
Kedengaran bunyi telefon Aryan menandakan seseorang menelefon nya. Dengan malas Aryan mengambil telefon nya lalu menjawab panggil tersebut. Naura hanya mendengar.
"Apa kau nak "
"Hm." Pantas Aryan menutup panggilan tersebut. Serabut. Naura yang mendengar perbualan tadi, hanya senyap.
Aryan mula memandang wajah isterinya. Aryan hembus nafas panjang.
"Sweetheart" Panggil Aryan lembut.
"Ya, Kael?"
"Besok petang aku kena pergi Italy dan akan duduk dekat sana untuk beberapa hari, ada banyak benda aku kena selesaikan." Jujur Aryan.
"Sweetheart nak duduk rumah mama atau rumah kita?" Soal Aryan pula.
"Erm kalau macam tu. Saya duduk dekat rumah kita lah."
"Sure sweetheart? Aku tak akan ada dekat sisi kau buat beberapa hari ni."
Naura mengangguk laju. Dia bukan tidak mahu duduk rumah mama Aryan. Tapi dia tidak selesa sahaja.
"Sure. Naura pandai jaga diri lah, Kael. Kael apa tahu" Gurau Naura. Tergelak kecil Naura. Aryan menghela nafas panjang. Dia risau akan isterinya.
"Kael, Airin kerja apa?"
Aryan memandang wajah jelita isterinya. Anak mata mereka bertembung. Aryan tersenyum kecil.
"Airin belum kerja lagi. Dia seumur dengan sweetheart" Aryan mengusap kepala isterinya.
"Lahh, saya ingatkan Airin atas saya, rupanya sebaya"
"Tak ada lah sweetheart-"
TOK!
TOK!
TOK!
"Jangan masuk selagi aku tak bagi kebenaran." Jerit Aryan dari dalam. Dia tahu siapa gerangan yang mengetuk bilik kerjanya. Dengan pantas Aryan mengambil tudung shawl dan diberikan kepada isteri nya.
"Pakai" Pinta Aryan. Pantas Naura mengambil tudung shawl dari tangan besar suaminya dan dipakai.
"Masuk" Jerit Aryan kepada seseorang di luar.
Perlahan pintu bilik kerja Aryan terbuka. Terlihat seorang lelaki melangkah masuk ke dalam. Lelaki itu mula duduk di sofa yang berada di ruangan itu.
"Buat apa datang sini. Buat semak je"
YOU ARE READING
ARYAN MIKAEL || OG
Romance"Saya Naura Kayla bersetuju untuk kahwin dengan Aryan Mikael" Ujar Naura dengan lembut. Dia sudah berfikir panjang. "Baiklah kalau macam tu, kamu berdua akan berkahwin dalam masa 2 minggu lagi. Jadi kamu Naura masih ada masa untuk study for your SP...