Evet arkadaşlar bu hikâye tamamen gerçektir.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Günlerden salı, bir akrabanın cenazesindeyiz. Gayet herşey normal gidiyordu. Hoca mevlütü bitirdi ve yemekler geldi. Yemeklerimizi yedik 4 kuzen sakince oturuyoruz. Birden aklimaza cin çağırmak geldi. Bizde hadi yapalim dedik ve 4 kuzen kimsenin olmadığı bir odaya gectik ;Bildiginiz gibi cin çağırmak için mum gerekir. Işıkları kapattık ve cin çağırma duasını okuduk fakat hiç birşey gelmedi.
Sonra internetten araştırdım cinler neye gelir diye , bir çok cin çağırma yöntemi vardı. Fakat benim dikkatimi çeken ; Suğan kabuğuyla olandı.
Böyle yaziyordu internette;
Işıkları kapatın ve tamamen sessiz bir ortama gecin, elinize 2 tane soğan ve cakmak alın ve Soğanın içine ates gelmicek şekilde sadece Soğanın kabugunu yakın yaziyordu.
Bana saçma geldi hatta dalga geçtim böyle birşey olurmu diye.
Daha sonra internette yazdığı gibi aynısını yaptik ve ustune cin çağırma duasını okuduk.
Arkadaş dalga geçiyordu sacma saçma şeyler yapmayın cin diye birşey yoktur bahtil inanç cin diye. Hatta bende böyle konuşma musallat olur diye . Oda dalda geçmeye devam ediyordu.
Cin çağırma duasını birkaç kere okuduktan sonra , o dalga geçen çocuk birden halsizlesti. Ve ben sordum noldu iyimisin diye ve çocuğun verdiği cevap buydu;
- Basima birden ağrı girdi sanki içimde biseyler dolasiyor midem çok bulaniyo dedi.
Tabi bizim aklımıza kötü bisey gelmedi. Dedik yediklerin dokundu herhalde.
Çocuk tekrar dedi çok kötüyüm midem çok bulaniyor sanki içimde birşey dolanıyor dedi. Annemi cagarin bi baksın bana dedi.
Annesine seslenlendik abla gel de berata bak midesi bulaniyomus diye.
Annesi geldi, ama saçma olan şey annesinin saçlarının ucunda kirmiziliklar vardı ve gözlerinin kenarlarlari kirp kirmiziydi.
Odaya girer girmez birşeyler olduğunu annadim annesi odaya girdi ve su almaya gidiyorum dedi ve odadan çıktı. Daha sonra odaya tekrar geldi ve elinde su yoktu ve yüzü normale dönmüstu.
Dedikki hanı su getirecektin , annesi nededi biliyomusunuz? , ben öyle birşey demedimki.
Daha sonra dan annadik odaya girenin cin olduğunu .
Ertesi gün sürekli aklima geliyordu uyuyamiyordum.
•• 2. BOLUM YAKİNDA YAYİNLANİCAK. ••
√• E.SEFERİ •√
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cin Çagırma //Sakın DENEMEYİN// Gercek Hikaye// KORKU
HorrorBU HİKAYE GERCEK YASANMİS BİR CİN CAGİRMA HİKAYESİNİ ANNATMAKTADİR. •• İYİ OKUMALAR •• √• Emre Seferi •√