Aiko'dan
Önünde duran mor saçlı kişi bana baktı ve uzunca beni inceledi.
?:siz kimsiniz bu toplantı da ne işiniz var?
Ai:bir konu hakkın da soru sormak için gelmiştim lütfen izin verin de liderinize ulaşıp sorumu sorayım.
Ai:ve kim olduğumu neyapacaksın?
?:sadece kim olduğunu söyle ona göre lider ile konuşmana izin vereceğim.
?:Mitsuya kim ile konuşuyorsun?
Mitsuya:burada toplantıya kaçak girmiş olan biri var. ( Aaa ayıp ama mitsu)
?:ne!?
Mitsuya yüzü gözümeyen kişiyi hemen mikey ve drakenin önüne attı bütün herkes şaşkın dı.
Mikey:sen kimsin ve neden buradasın?
Ai:sadece bir şey sormak için gelmiştim ve kim olduğum sizleri ilgilendirmez.
Draken:Ne sorucaksan sor ve git.
Bu sırada baji bana doğru koşuyordu benim ona arkam dönüktü ama yandan bakınca az çok bana doğru geldiğini görmüştüm bana tam yumruk atıcakken yumruğunu elim ile engelledim.
Ai:öncelikle rahatça sormak için şu adamınızı üstümden alın.
Mikey:baji yerine geç
Mikey ona seslendiği halde geçmemiş ve bana tekme atmaya kalkışmıştı bende kendi tekmem ile karşılık verim baji'yi yere düşürmüştüm.
Ai:Ben buraya kavga çıkarmak için gelmedim bir şey sorucam ve gideceğim bi rahat dur be.
Baji:sana mı sorucam
Aslın da baji ile yakın arkadaş dım ama ne yazık ki beni tanımadı.
Ai:kei bir rahat dur bir şey sorucam dedim. Normal sesim ile
Baji:kei mi?
Pah:bir dakika bu ses kız sesi gibi lan daha demin erkek sesi vardı nası oluyo lan!
Mikey:SON KEZ SORUYORUM SEN KİMSİN!
Ai:öncelikle sakin ve beni unuttuğunuz için hepinize darıldım.
Darken:Sen kimsin amk cevap ver hatırlayalım.
(bu arda önceki bölümde çete forması dedim ama hangi çete formasını giydiğini yazmamışım tomanınkini giydi bunu unuttuğum için gomen)
Ve en sonun da şapkamı indirdim ve herkes şoktu daha doğrusu bölük liderleri şoktu. Ama herkes den önce bir barış sesi yükseldi.
Take:Aİ!?
Ve ardın dan yine yükseldi
Baji:AİKO
Ai:Hello Bitches
Ai:Amk benim soru kaynadı.
Mikey:Ai sen şurada bekle sonra sorarsın sorunu
Ai:olmaz öyle işte benim sorum tomana sizlerinde kapsıyo ama tomadı da kapsıyo.
Mikey:sor o zaman
Ai:Öncelikle merhaba toman üylereli ben eski 1.bölük lider yardımcısı Aiko öncelikle bir kişinin yerini size sormak istiyorum eğer biliyorsanız lütfen söyleyin Kurokawa izana'nın yerini bilen varmı?
Mikey:izana yı ne yapıcaksın?
Ai:sonra anlatırım
Bir üye ben biliyorum dedi ve öne doğru çıktı.
Kendini adam sanan varlık:xxx yerinde
Bu yer benim çete in toplanma yeriydi.
Ai:Yalan söylüyorsun orası kurayami çetesine ait
O adam yine:Ha sen nerden biliyorsun?
Ai:çünkü o çeteden arkadaşlarım var
Ai:Bana şu sorunun cevabını verin bilmiyorsanız bilmiyorum deyin ve beni daha fazla uğraştırmayın işim gücüm var.
Adam2:bildiğim üzere xxxx deposuna da toplanıyor şu kurucu üyeler felan
Ai:tamam teşekkürler eğer dediğin yalansa seni öldürüseye döverim~
Toman'nın toplantısı bitmişti ve bende onları koşede bekliyordum.
Mikey:ai-chan~ uzun zaman oldu
Ai:evet mikey uzun zamandır görüşmemiştik.
Baji:takemichi sen ai'yi nerden tanıyorsun
Mikey:evet nerden
Ai:kim açıklasın?
Michi:bilmem sen açıkla
Mikey:yoksa sen hina yımı aldatıyorsun!?
Ai:haa yok öyle bir şey ben michi ile üvey kardeşim
Michi ve Ai dışın da herkes:NEEE
Ai:duydunuz işte
Draken:bu arada Ai izana'yı neden arıyorsun?
Ai:...
-----------------------------------
---
--
-Güzel bir yerde bitirdim bence ve şunu da eklemek istiyorum kimse Aiko ve kazutora'nın kardeş olduğunu bilmiyor izana ve kaku dışında Ai gerçek kimliğini sakladı bir sonraki bölümde görüşmek üzere bebişlerim bye byee~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Teşekkür(TR)
Fanfiction-Teşekürler(Aiko) -Ne için?(izana) -Herşey için teşekkürler...(Aiko)