"Tati!?" Vykřikl z pokoje John a jeho otec okamžitě schoval amulet za tričko. John šel dolů a hned se začal vyptávat: "Co jsi to měl na krku, kdo je ten muž v černém obleku a měl něco podobného na krku? Co se tam dělo a proč jsi varoval nás před nějakým časovým prolomením?"
Joseph vytáhne amulet z trička a ukáže mu ho: "Tohle je něco zajímavého, posaď se." Joseph ukázal očima na červenou pohovku.John se posadil a Joseph vedle něj.
"Ty už víš, že jsem strážcem času, ale nevíš co se stalo. Kdysi dávno, když ti bylo deset let, takže prakticky před šesti lety bylo časové prolomení. To znamená, že čas chtěl vyhladit jeden Vesmír, protože čas potřebuje také živiny a tentokrát si myslím že teď si smlsne nad naším. Proto mám ten talisman, ono se to blíží a ten muž v černém obleku to zahájil, uvěznil Saurinuse v časoprostoru, to je takový magický čaroděj. Potřebuju od někoho pomoc, od někoho kdo s časem má s časem zkušenosti a David je má, musím ho najít. Chci aby ses o sebe teď postaral, já tady nebudu a možná to bude i několik měsíců."
John do poslechl všechno co říkal jeho otec a byl zaražený a i smutný, ale také věděl že je to důležité.Joseph obejmul svého syna.
"Vím že to bude těžké, ale zvládneš to, minule si to zvládl, sice to byl jen měsíc, ale tohle bude myslím delší dobu a pokud se nevrátím, tak mi slib, že to zvládneš." Řekl Joseph a John se slzami v očích jen kýval hlavou. "Řekni, že to zvládneš." Prosil svého syna.
"Ano zvládnu," řekl smutně a zakuckal.Joseph se postavil z pohovky a stiskl svůj amulet. Na zádech se mu objevil zelený plášť a na hrudi měl otvor pro amulet. "Tohle je talisman času, jsou deset talismanů, jednou jsem pomáhal Kronice, takový tým hrdinů, který bojoval proti temnotě, ale tentokrát, tohle musím vyřešit sám s Davidem. Nejdřív ho najdu a možná se ozvu."
John sledoval smutně jak jeho otec odchází z domu a vypařil seJediné co zahlédl bylo zelené světlo za dveřmi. John šel okamžitě po schodech na počítač a okamžitě začal hledat informace o Marc Evenue.
Našel tam informaci, že ve Washingtonu u Bílého domu, bude prohlášení prezidenta USA a hned věděl že tam musí jít. Ihned otevřel novou složku na prohlížeči a objednal lístek vlaku do Washingtonu.
"Tohle musím vědět." Řekl a díval se na obrazovku.
ČTEŠ
Etrixen 1: Strážce času
AdventureV příběhu Etrixen 1 se seznámíme se Josephem Etrxenem, obyčejným mužem, který vede klidný život se svým synem Johnem. Co však John netuší, je skutečnost o tajemství jeho otce - Joseph je strážcem času. Během Johnova života odhalí Joseph svou pravou...