Kapitola 8

2 0 0
                                    

John poté co si objednal lístek na vlak, tak si vzal černý linkovaný sešit a otevřel ho. Popadl propisku kterou měl na hnědé dřevěné skříňce.
Začal psát: Můj otec Joseph je strážce času, zničil se strážcemi Úkryt Chronos a teď čelí časovému prolomení.

John odhodil propisku na zem a zavřel sešit, ten si dal na postel a šel do kuchyně si udělat něco k jídlu, ale dal si jen rohlík s debrecínskou šunkou.
Následně se vypravil zpět do svého pokoje, popadl batoh a připravil si do školy, který má zítra. Ví že zítra musí hned po škole na vlak.

Po pár hodinách se John šel do koupelny, svlékl se a osprchoval se. Co vylezl, tak se oblékl a vyčistil zuby. Následně šel do pokoje si lehnout.
Chvíli přemýšlel, kam otec šel, ale věděl že, otec má svojí práci.
Následně pomalu usíná a probudí se až ráno.

Poté co se probudil, tak okamžitě si vzal kalhoty a mikinu, vyběhl domů si vzít něco na snídani a na svačinu. Popadl boty a dal je do tašky a šel na zastávku. Na zastávce byli dva spolužáci. "Kde máš boty kokote?" Zeptal se ho jeden. "V tašce." Právě John vytahoval boty z tašky.
Ten kluk se následně uchechtl a otočil se ke kamarádovi.
John se na něj zlověstně podíval a hned ho zatlačil na lampu a začal ho škrtit. "Už mě nech na pokoji!" Vykřikl a ten druhý kluk stáhl Johnovi kalhoty a hned pustil kluka, kterého škrtil.

Nedaleko byli policisté, takže kluci běželi za nimi. "Pane policisto, ten kluk mě asi chtěl zabít, škrtil mě."
Policista se díval na toho Johna z dálky a pak na kluka. "Jak že se jmenuješ?" Zeptal se strážník.
"Olaf Benz." Odpověděl kluk a policista ho poslal pryč.
Kluci museli zpět na zastávku a když přijel autobus, tak jeli do školy.

Etrixen 1: Strážce časuKde žijí příběhy. Začni objevovat