2 săptămâni - au trecut 2 săptămâni de când am aflat identitatea lui Taehyung. Primele două-trei zile au fost ciudate, pentru că încă nu-mi venea să cred că adevărata lui identitate era a diavolului.
Dar de atunci, am devenit destul de relaxați. Încă mă certa și mă înjura în clasă, dar în rest simțeam că ne apropiem mai mult.
Starea mea de sănătate s-a îmbunătățit ușor pentru că nu am mai avut sângerări nazale sau tuse cu sânge de la incidentul de la magazinul de burgeri, deci eram convinsa
că mă vindec.Hobi și cu mine ne-am împăcat după mica mea explozie. Cu toate acestea, nu i-am putut spune încă despre Taehyung. Hoseok ar fi fost speriat și probabil ar fi devenit nebun. La fel și cu bunicul.
Jennie s-a scuzat în mod repetat și, văzându-i privirea de cățeluș, nu am putut refuza, și pentru că aveam atâtea lucruri să-i spun. Adică, cât timp poți fi supărat pe cel mai bun prieten al tău?
Săptămâna trecută, Mingyu și-a luat concediu și a cerut dacă cineva dintre noi ar putea să-l înlocuiască. Nana și grupul ei erau destul de entuziasmați, la fel și alte persoane. Cu toate acestea, fiind un mare nesimțit, m-a ales pe mine să fiu asistentul lui.
Pentru asta, să vă spun, am primit multe insulte de la grupul de fete superficiale. Așa că aici eram, stând în biroul lui și sortând documente.
"Taehyung."
" Hm?"
"Deci, mă gândeam. Dacă porți Prada, înseamnă că și Diavolul poartă Prada?"
Amândoi am stat în tăcere pentru o clipă înainte să izbucnesc în râs, impresionată de gluma mea de calitate superioară. Taehyung a oftat în timp ce își punea pixul jos.
Aceste glume despre Diavol și întrebările absurde au ajuns prea departe acum. Doar acum două zile, m-a întrebat dacă "în librăriile din iad, Bibliile sunt în secțiunea de ficțiune?"
"Sun Hi, să-ți spun ceva. Știi ce se spune despre a testa răbdarea diavolului?" a întrebat el.
M-am oprit din râs când am văzut un fum negru slab circulând pe covor. Taehyung se uita la mine și am înghițit în sec.
"Se pare că nu știi. Așa că lasă-mă să-ți spun - dacă testezi răbdarea unui diavol, ești târât în ultimul inel al iadului. Știi ce este în ultimul inel al iadului? Oamenii sunt înghețați în gheață și lăsati să moară. Sau am putea merge și la al șaselea inel unde sunt pusi intr-un mormânt în flăcări... ia alege, unde vrei să mergi?", s-a ridicat și a început să meargă spre mine.
Fumul negru s-a întunecat și a început să devină din ce în ce mai întunecat în cameră. Am căzut de pe scaunul meu, când m-am strecurat înapoi. Podeaua începuse să tremure. Ochii lui deveneau negri, iar in părul îi creștea dungi roșii la fel ca pielea lui.
Exact unde se afla, dintr-o dată, podeaua a început să se lărgească, iar luminile roșii și galbene au apărut din ea ca niște flăcări. Tremuram de frică în timp ce mă împingeam înapoi de la acea crăpătură. Lacrimile îmi curgeau pe obraji.
"Îmi pare rău, îmi pare rău. Nu voi mai face aceste glume, te rog oprește... ", am strigat în timp ce cădeam în genunchi cerându-mi iertare
CITEȘTI
𝐋𝐮𝐜𝐢𝐟𝐞𝐫|| 𝐊𝐓𝐇 𝐅𝐅 {𝓉𝓇𝒶𝒹𝓊𝓈𝒶}
FanfictionDiavolul are un nume și este Kim Taehyung. Fiecare fată vrea un băiat rău care ar fi bun doar pentru ea. Dar ce se întâmplă când obții băiatul rău suprem, însuși Satan?