Selaaam!! Yeni bir fictionla karşınızdayım 🙋🏻♀️. Bu fic, tiktokta gördüğüm bir videodan(bi tiktok akımındandı da, bilirsiniz belki şu "o zaman ben üvey abinim" akımını) gelen ilhamla başladığım bir fiction. O tt hesabının adı da inniexirem. Yazmamı sorun etmediğin için teşekkürlerr 🫶🏻🫶🏻✨ Keyifli okumalarr 🩷
Minho
Hyunjin bütün gün başımda "9. sınıflara yeni gelen çocuğu bulalım!" diye dolaştı. Ne çocukmuş arkadaş! Okula yeni gelen birini niye merak edersin ki? Sanane kimse kim amk.
Tabii bu o kadar zorlayınca biz de gittik aradık taradık çocuğu. Sadece uzaktan gördük ama, ismini cismini soramadı bu. Bunun için mi aradık o kadar..? Dövücem bu çocuğu bir gün.
"Madem konuşmayacaktın niye arattın bu kadar lan?"
"Ama çok tatlı bir şeydi ya! Minicik, alıp ısıracaksın yanaklarını."
Ona bakarak göz devirdim.
"Sen sevgilinden yeni ayrılmadın mı amk?"
"Bu neyi değiştirir Minho? Banane aaa, n'olmuş?"
"Ayrıca okuldan sevgili falan yapılmaz, denendi onaylandı, sen de biliyorsun."
"Evet evet haklısın."
Bunu o kadar içten söyledi ki anlatamam(!).
...
Babam ille de "etüt derslerine kal, son sınavların yerlerde zaten" dediği için onun yüzünden okuldan 2 saat geç çıktım. Hiç sevmiyorum şu etütleri. Millet ne güzel evine giderken sen okulda kalıyorsun hala... Çok acı verici oluyor...
Şimdi de kulaklığımı takmış, eve yürüyorum. Sonunda.
Eve gittiğimde kapıda fazladan ayakkabılar vardı, yani misafir??! Ne alaka şimdi bunlar ya? Zaten eve gelmek için sabırsızlanıyordum, bu ne şimdi?
Sabırlar çekerek anahtarı kapıya taktım ve çevirdim. Kapıyı açtığım an salondan klasik sohbet sesleri yükseliyordu. Off, en nefret ettiğim. Bari sessiz konuşun amk bu ne ses.
(The sound dinliyorum şuan ve şu son cümleyi yazarken tam da this is the sound, it's our sound kısmı geldi abi ALDMWLXMWLDKWL bunu yazmam gerekiyordu evet şimdi okumaya devam edebilirsiniz)
Sırf sonradan annemler kızmasın diye salona gidip misafirlere hoşgeldiniz dedikten sonra odama kaçtım ki ODAMDA 9'LARA YENİ GELEN ÇOCUK VAR?? BENİM ODAMDA, BENİM EVİMDE BU ÇOCUĞUN NE İŞİ VAR ABİ?!
Babam "Jeonginler geldi." demişti de Jeongin'i tanımadığımı söyleyince "bizim Fatoş ablanın oğlu işte ya" diye geçiştirdi ama JEONGİN BU MUYMUŞ TESADÜFE BAK AMK HYUNJİN'E HABER VERMEM GEREKİYOR ACİL!
Masamda oturmuş ders çalışıyor, şaka mı ya? Ben bile o masada sınavlar harici ders çalışmadım. E sınav haftasında da değiliz ve bu ders çalışıyor... Hyunjin'e bakmaz ki bu inektir muhtemelen. Yazık Hyunjinime.
"Eee Jeongin'cim napıyosun?"
"Hoşgeldin hyung ders çalışıyordum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Üvey Abin. ×Minsung×
Fanfiction"Jeongin senin abin var mı?" "Hyung, neden sordun ki?" "Abin yoksa artık bir abin var da ondan!" "Estağfurullah hyung ama senin yaşında abim var evet." "Hop hop, o zaman ben üvey abin." Minsung Hyunin