Περάσαμε στο καθιστικό. Κοίταξα τριγύρω. Όλοι καθισμένοι σιωπηλοί, κανένας δεν έχει διάθεση για τίποτα. Όλα τα πρόσωπα τα ήξερα, όλοι τους ήταν στην λίστα. Άρχισα να ιδρώνω και ο λαιμός μου να ξεραίνεται. Ένα βλέμμα καρφώθηκε πάνω μου όταν μπήκα στην αίθουσα.
Μπορούσα να το νιώσω αλλά δεν τόλμησα να γυρίσω.
" Συγνώμη μήπως μπορώ να πάω στο μπάνιο ένα λεπτό; " Ρώτησα ένα άτομο που σέρβιρε.
" Είσαι εντάξει; " Με ρώτησε ο Gabriel κρατώντας το χέρι μου.
" Νομίζω πως ζαλίζομαι θα πάω να ρίξω λίγο νερό. "
Για κάποιο λόγο ο διάδρομος προς το μπάνιο φαίνονταν σαν να μακραίνει. Κρατήθηκα από το πόμολο. Μέχρι που έτρεξα στο μπάνιο για να προλάβω να κάνω εμετό.
Στάθηκα λίγο στον νιπτήρα όταν άκουσα ένα γδούπο στο διπλανό δωμάτιο.
Κατευθύνθηκα προσεκτικά προς τα εκεί. Άνοιξα την πόρτα σημαδεύοντας με το όπλο.
Κάποιος μέσα στην αίθουσα πάτησε την σκανδάλη.
Το τηλέφωνο μου ξαφνικά χτύπησε.
" Θα σε συμβούλευα να έφευγες γρήγορα από εκεί. Εκτός αν θέλεις να κατηγορηθείς για την δολοφονία της Anastasia και του Stefanou. Μα τα πιτσουνάκια μου δεν πρόλαβαν να ζήσουν τον έρωτα τους. Ήξερες ότι κεράτωνε τον σύζυγό της με τόσους άνδρες; Πραγματικά τις άξιζε αυτό το τέλος." Ακούστηκε αλλοιωμένη η φωνή ενός ανθρώπου.
" Και ποιος είσαι εσύ πάλι για να το κρίνεις;"
" Είμαι πολλά πράγματα αλλά μεταξύ μας και εσύ θα συμφωνούσες. Αυτοί δεν ήταν στην συμμορία που σκότωσαν την Amara. Αν την σκότωσαν βέβαια αυτοί." Γέλασε σατανικά
Ώστε εσύ είσαι μετά από τόσο καιρό...
Μπήκα και έλεγξα στην αίθουσα. Δύο πτώματα. Το ένα στο γραφείο και το ένα πεσμένο στο πάτωμα περιτριγυρισμένο από αίμα.
" Πολύ θαραλέα είσαι; Βλέπω άλλαξες από την τελευταία φορά που ιδωθήκαμε. Λάθος προτελευταία φορά. Την θυμάσαι ακόμα. Ποτέ δεν θα ξεχάσω αυτό το βλέμμα που μου έδωσες. Ούτε τις κραυγές πόνου που άφηνε η αδελφή σου. Ήταν η καλύτερη μελωδία που είχα ακούσει."
Τα χέρια μου πάγωσαν ενώ ιδρώτας έλουζε το μέτωπο μου. Πλησίασα τους νεκρούς.
" Έλα σε έχω ήδη βοηθήσει πολύ να καθαρίσεις εγκληματίες σαν αυτούς. Στο τέλος θα γίνω εγώ μπάτσος παρά εσύ. "
VOUS LISEZ
THE MISSION
Mystère / ThrillerΜια μυστική πράκτορας του FBI αναλαμβάνει την υπόθεση μιας δολοφονημένης κοπέλας στον κόσμο της μαφίας. Εκεί θα αναγκαστεί να παντρευτεί έναν αρχιμαφιόζο της σικελικής μαφίας. Τι θα γίνει όμως όταν μια σειρά από φόνους και μυστήρια κάνουν την εμφάνι...