Bas ucunda hissettigi ayak sesleriyle yavas yavas gözlerini acmaya basladi. İnsan gibi gorunen ama ayni zamanda da sirtinda kocaman kanatlari olan bir yaratık kafasını egmis lexi'ye dogru bakiyordu. Tamamen kendine geldiginde uzandigi yerden dogruldu ve ona yaklasan bu yaratiktan uzaklasti.
"Ben nerdeyim ve sizler kimsiniz?"
iclerinden biri onunde diz coktu ve sakince omzuna dokunarak konustu.
"Asil evine hos geldin Lexi."
omzundaki eli cekti ve sinirle ayaga kalkarak onunla konusan yaratigin uzerine yurudu.
"Soruma cevap verin! Siz kimsiniz?"
"Lutfen sakin ol kizim. Bizim kim oldugumuzu zamanla ogrenmeni istiyorum. Ancak bilmeni istedigim tek bir sey var ki bu dunyaya onunla savasip okulu ve bir melek olarak cenneti korumak icin gonderildin. "
"Ne okulu?"
Uzaklasti ve onumuzdeki ucurumun basina gecti. Arkasini donerek konusmaya devam etti.
"Senin gibi genc meleklerin ve seytanlarin bulundugu bir okul. Kucuk yasta yetistirilip savas icin hazir hale getiriliyorsunuz. "
Lexi onun yanina gitti ve birkac adim arkasinda durup kanatlarini incelemeye basladi.
"Bir melek olarak cenneti korumam gerektiğini soylediniz. Peki ya seytanlarin tarafini secmek istersem..?"
Sinirle bana dondu ve kolumdan tutup kendine cekti.
"Buna ilerleyen zamanlarda bakacağız Lexi. "
Ve beni kolumdan tutup ucurumdan asagi dogru firlatti.
...