Kawan Sekolah Anak Ku (copy paste Dr Cerita Seks)
Akhirnya sampai jugak aku ke Kuantan, Pahang. Penat betul driving kerana kursus aku ni diadakan di Kuantan, aku sanggup la nak attend sebab kampung halaman aku, boleh jugak jenguk mak dan mertua aku, tapi aku tak bagi tau mereka lagi aku kursus kat sini. Aku parking kereta aku kat depan panggung Rex lama yang dah tutup dan sekarang dah jadi tempat jual perabut. Aku nak ke Esplanada nak makan kejap, lapar pulak rasanya.
Jam waktu tu kira-kira pukul 6 petang. Sebelum kena melintas stesen bas lama sekarang digun kan oleh Syarikat Bas Sihat dan Bee Huat sahaja bagi perjalanan ke Kemaman dan Pekan, Pahang.
Sewaktu melalui kaki lima kedai makan Cina, sebelah stesen bas tu, aku terpandang seorang budak perempuan yang rasa macam aku kenal dan sedang diganggu oleh beberapa orang pemuda dan terus aku merapatinya. Rupanya gadis tu adalah kawan anak aku semasa bersekolah menengah di Terengganu beberapa tahun dahulu dan namanya Ain. Gadis bertudung kurus yang aku kenali dulu dah berubah menjadi seorang wanita bertudung yang pasti membuat lelaki ingin mendekatinya. Aku terus menegurnya.
“Ain buat apa kat sini?’ Sambil menoleh dan memandang ku berberapa ketika dan kemudian membalas pertanyaan ku.
“Eh abah …Ain ingatkan sapa tadi,” begitulah panggilan kawan-kawan anak-anak aku, sambil menghulurkan tangan, bersalam dan mencium tangan ku.
“Ain nak balik ke Terengganu tapi dah terlepas bas, ni tengah talipon kawan Ain, tapi tak dapat-dapat lagi,” jelasnya kepada ku.
“Oh ye ke… kalau macam tu jom ikut abah, kita pergi minum air kat Benteng, lepas tu kita decide macam mana nak buat ok?” Aku mencadangkan.
Ain hanya mengganguk dan menurut aku. Kami berjalan bersama dan bila aku menoleh ke pemuda-pemuda tadi mereka mula mencari mangsa yang lain pulak. Aku mempersilakan Ain duduk sambil memanggil pelayan kedai untuk memesan makanan dan minuman.
“Ain nak makan apa?’ Aku bertanya.
“Apa-apa je la abah, abah order je la Ain tak kisah,” katanya.
Aku memesan Mee Ratna dua, Nescafe untuk aku dan Milo Ais untuk Ain.
“Abah ni macam tau je Ain suka minum Milo Ais,” katanya sambil tersenyum dan kemudian gelak kecil.“Putihnya budak ni…. Kalau dapat…. Hei satu badan aku jilat,“ bisik hati ku.
“Abah agak je… biasanya orang muda-muda macam Ain ni memang suka air Milo Ais ni….” kata ku.
“A’aa memang itu minuman kesukaan Ain pun,” katanya.“Abah buat apa kat sini? Bukan ke abah duduk kat Perak, mana lagi yang lain-lain?” Tanya Ain bertalu-talu.
“Abah balik sorang je… ada seminar kat sini, abah lapar tu yang abah berhenti kat sini sebab nak makan dan abah nampak pulak ada perempuan kena kacau dengan mamat-mamat tu, tak sangka pulak perempuan tu Ain…” terang ku padanya.
Beberapa ketika makanan dan minuman pun sampai. Aku bertanya pada Ain tentang kawannya yang dia talipon tadi. Katanya tak dapat dan hari pun dah nak malam, dan dia pun tak tau mana nak bermalam malam ni, bas hanya ada pagi esok je.
“Apa kata Ain ikut abah je malam ni, esok abah hantar balik Terengganu lagi pun company abah dah siapkan book kan bilik,” aku mencadangkan pada Ain.
“Entahlah abah…. Tak menyusahkan abah ke?” Jawapnya sambil memandang muka ku.“Abah tak ada masalah kalau Ain nak tumpang abah, cuma kut Ain je yang segan dengan abah,” aku bermain tarik tali dengannya.
YOU ARE READING
Hmmmm Ain
RomancePengalaman yg telah mendewakan seseorang utk memerangkap seseorang