Beverly a John přijeli do Washingtonu. Před Bílým domem se začali seskupovat hromadu lidí a hlavně novináři. Všichni se tlačili mezi lidma, aby byli vepředu.
Prezident USA zatím nebyl na pódiu. Pódium bylo z dubu a na něm byl červený koberec. Jeden stojan s mikrofonem stál, aby mohl Prezident pomluvit k národu.Všichni stále čekali, ale přišel prezidentův mluvčí. "Omlouváme se za zpoždění, Prezident přijde za malou chviličku, takže chvíli strpení." Řekl a všichni se nedokázali dočkat.
Nakonec Prezident přišel k pódiu, vzal mikrofon do ruky a začal pronášet slova: "Takže, já vás tady rád vidím, docela jsem nečekal, že tady vás tady bude hodně, ale tím líp. Takže přejdu rovnou k věci. Před pár dny jsme byli svědky nevysvětlitelných událostí. Musím ujasnit, že paniku nemám zapotřebí. Nejsme ve Vesmíru sami, domníváme se, že tito tvorové jsou bojovníci z Vesmíru, ale nevím to jistě." Domluvil a novináři začali vykřikovat své dotazy."Jak se sem dostali? Myslíte, že nám ublíží? A co Úkryt Chronos, který byl založen několik mnoho let před vámi?" Řekl reportér z CNQ News.
Prezident rukama naznačoval, aby byli v klidu, že zodpoví na všechno.
"No dostali se sem přes naší atmosféru a nevím jestli nám chtějí ublížit, ale když jsme viděli mrtvé tělo šestnáctiletého chlapce, tak musím vás varovat, jsme v nebezpečí. A Úkryt Chronos byl rozpuštěn, asi po druhé světové válce." Ujistil občané, jenže občané začali mít strach.John se probíral mezi lidmi, aby se dostal až dopředu. "Pane Prezidente!" Vykřikl a stále se blížil k němu.
Prezident se zadíval a už viděl Johna.
"Jmenuji se John Etrixen, jsem syn Josepha Etrixena. Chci vědět, kdo byl ten muž v tom černém obleku."Prezident byl překvapený a narovnal si kravatu. "Chlapče, některé věci je nejlépe nevědět, mohlo by to stát tebe i život." Upozorňoval ho a John stále stál a díval se prezidentovi do očí.
"Chlapče, já to nemohu říct." Řekl prezident a všichni lidi se začali bouřit.Prezident je začal uklidňovat a hned vykřikl: "Ticho! Chcete vědět, kdo to je? Tak dobrá, je to Overlord, Lecter Overlord. Před jedenácti lety zemřel a teď je to znova, je to rytíř smrti a temnoty, přišel sem, aby žil a byl se svou rodinou. Jeho svět byl zničen, já věděl že někdy přijde." Prozradil úplně všechno a lidé věděli, že tento prezident není správný. "Myslel jsem, když to zatajím, tak všechno bude v klidu, ale nebylo a tím že toho mocného čaroděje uvěznil, tak nám hrozí zkáza." Řekl a John s Beverly okamžitě odešli ze shromaždiště a šli k autu.
"Tohle přestavuje ty největší předtuchy, snad táta uspěje." Řekl John a nastoupili oba do auta. Beverly nastartovala a odjela.
ČTEŠ
Etrixen 1: Strážce času
AdventureV příběhu Etrixen 1 se seznámíme se Josephem Etrxenem, obyčejným mužem, který vede klidný život se svým synem Johnem. Co však John netuší, je skutečnost o tajemství jeho otce - Joseph je strážcem času. Během Johnova života odhalí Joseph svou pravou...