12.

648 37 11
                                    

Vitoria

Nisam znala šta je ušlo u mene. Od kad smo Atina i ja sletele u Italiju nisam mogla da se prepoznam. Zajebavala sam se sa Kaiem, maltretirala sam Kjaru, dramila ispred njegove porodice i još mnogo toga. Htela sam da spavam sa njim ponovo, pobegnem sa Atinom negde daleko ponovo i zaboravim na njegovo postojanje. Ponovo. Sve me je nerviralo a ponajviše to što me ignoriše. Mržnja je ipak bila osećanje a ravnodušnost je bila ta koja me je ubijala u pojam. Nije mi smetalo što me odbija na onom prostom nivou kad iniciram seks ali Kai se čak više nije ni svađao sa mnom. Nije se prepirao, nije me vređao, ma nije me doživljavao. Stara Vitoria bi prodala levi bubreg za ovo što ja danas imam, njegovu potpunu nesvesnost o meni. U Kjaru je gledao, telo mu je večito bilo okrenuto prema njoj i oči su mu se smejale kad bi ona nešto rekla. Bilo je vreme da priznam da je Kai zaista bio zaljubljen u svoju glupu i elegantnu suprugu. I prelepu. A onda je to počelo da mi smeta i to baš jako i bilo mi je teško da priznam.

Kao što je i obećao Kai je sudskim putem dobio potpuno starateljstvo nad Atinom. Bio je milioner, imao je nekoliko nekretnina, sopstveni biznis, suprugu i veliku porodicu. Stajala sam ispred sudije na ivici da dobijem srčani udar kad me je pitao kako ćemo se dogovoriti oko mog viđanja naše ćerke. Nisam znala da odgovorim na to pitanje. Kad ću je viđati? Nosila sam je devet meseci u svom stomaku, rodila je nakon petnaest sati porođajnih bolova i čuvala je kao nešto najsvetije na ovom svetu. Volela sam Atinu toliko da me je duša bolela dok sam slušala Kaia kako tvrdi da je moje odgajanje nje neadekvatno usled loše ishrane jer nisam imala novca za više. Jeo je govna da se najblaže izrazim. Najveći deo novca sam izdvajala za njenu ishranu i kozmetiku. Volela sam da je negujem i da učinim sve što je u mojoj moći da bude što zdravija. Oblačila sam je dobro i moderno, izvodila u park i dečije igraonice i vodila je na rođendane drugih beba. Kai je iznosio gomilu nekih sumanutih dokaza ali to nije bilo bitno jer je moja ćerka pripala njemu. I njegovoj supruzi Kjari.

- Gospođice Akardi, postavio sam vam pitanje. - sudija me je nekako nervozno pitao.

- Da?

- Gospodin Hant predlaže da se van sudnice dogovorite o danima kojima ćete viđati ćerku i odriče se alimentacije koju biste vi trebalo da mu isplatite. - a ja sam izabrala potpuno pogrešan trenutak da prevrnem očima. Alimentacija? Ovo je bilo smešno.

- Dobro.

- Dobro?

- Ne znam šta da kažem, moja ćerka...ja ovo ne mogu da razumem stvarno. Na osnovu čega sam izgubila pravo nad detetom koje sam rodila?

- Razumem vašu brigu gospođice Akardi ali sud je odlučio u najboljem interesu za vašu ćerku. Verujem da će vam biti potrebno vreme da se prilagodite promenama ali najvažnije je da je donešena odluka ispravna za tako malo dete. Sud se raspušta.

- Ja spavam sa njom, ja se budim sa njom. Ona je navikla... - nisam mogla da izgovorim rečenicu do kraja, počela sam nekontrolisano da plačem jer mi je do svesti došlo da mi se ovo stvarno dešava. Ali iako sam bila na ivici da počnem da histerišem zbog cele situacije nije mi promaklo kako mi sudija nije obrazložio razloge zbog kojih sam izgubila Atinu. Nisam morala da budem genije da bih znala da je Kai muljao sa pravosuđem. Nekako mi je zbog toga bilo lakše jer ovo sranje nije gotovo.

- Ne gubite roditeljsko pravo nad detetom i imaćete ga sve dok je dete maloletno. Ako smatrate da ste oštećeni možete da podnesete zahtev za novo suđenje. - čovek je izašao iz prostorije a Kai i ja smo ostali sami. Vrteo je žvaku po ustima, naslonjen na klupu i odmeravao me kao da će me pojebati tu na sred sudnice. Moja patnja je imala direkne veze sa njegovim seksualnim apetitom, to sam znala odavno ali jebote, sad sam htela samo da ga ubijem.

- Zašto Kai jebote?

- Siromašna si i živiš na kraju sveta Vitoria. Ovo je za njeno dobro. - vrteo je ključeve od kola po rukama, nastavio da me odmerava i odlepio se od klupe. Uhvatio me je za vilicu i puknuo balon od žvake u moje lice skroz zabavljen ovom situacijom. - Nemoj da se mrštiš Vitoria, izaćiće ti bore.

PobednicaWhere stories live. Discover now