perkenalan

6.2K 34 0
                                    

Nama aku aziq aku tinggal di kota tinggi johor aku ingin menceritakan pengalam aku sewaktu aku form 3 yang mana aku telah sex bersama seorang ustazah di sekolah ku nama ustazah itu ialah anis cerita ini perlaku sewaktu aku form 2 di mana ustazah ni masuk sekolah ku sebagai guru semantara untuk mengantikan cikgu pendidikan islam yang di naikan pangkat ke sekolah lain.boleh katakan sewaktu pertama kali aku pandang ustazah ini aku terasa seperti jantung aku berdebar debar mungkin kerana ustazah itu masih muda atau badan nya yang mantap walaupun dia di jelarkan sebagai ustazah tetapi baju yang dia pakai amat lah menampakan bentuk tubuhnya dia selalu memakai baju kurung atau baju kebaya.baju yang paling aku suka dia pakai ialah baju kurung satin berwarna yang ada di gambar.(kalau siapa tanya gambar dapat katmana saya ambik kat ig).

Saya suka dia pakai baju ini kerana menampakan buah dada dia yang boleh di katakan besar

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Saya suka dia pakai baju ini kerana menampakan buah dada dia yang boleh di katakan besar. saya nak mula cerita macam mana saya dapat sex dengan dia sewaktu bulan 11 saya form 2 waktu tu baru naik cuti dan dia pun baru 3 minggu berada di sekolah situ kerana sewaktu dia masuk pada hari khamis dan selepas tu cuti selama 2 minggu sewaktu naik sekolah saya belajar seperti biasa sehinggalah waktu rehat.waktu rehat saya ternampaknya dengan memakai baju kebaya dan membawa barang yang banyak saya cuba tolongnya dan dia memberi saya barang yang perlu tiangkat.dia memberitahu barang itu nak dibawak ke mejanya sewaktu berjalan saya peratikan bodynya yang mantap dari belakang dan bontot yang tongek menaikan lagi batang saya yang dah stim dalam seluar.mula dari pada saya menolong cikgu itu mengangkat barang lah saya dapat mengenal cikgu tu lebih dalam dan saya dapat merasa tubuhnya.nak di pendekan cerita waktu saya form 2 saya dengan dia masih cikgu dan murid seperti dia melayan murid murid lain tetapi sewaktu saya form 3 saya ini ibaratkan kekasihnya.saya masuk form 3 pada bulan 2 dan sewaktu cuti dia selalu chat saya untuk meminta tolong saya membantunya buat kerja di sekolah untuk mencantikan kelas yang dia jaga saya mula merasa saya sebagai kekasihnya kerana tidak ada perlajar lain yang dia meminta tolong selain saya mungkin kerana dia nampak saya baik hati dan selalu tolong orang maklumlah dia seorang ustazah pasti boleh menilai orang pada cara kita mebantunya.mula dari membantu mencantikan kelas sehinggalah saya berjaya mangambil hatinya kerana waktu saya balik sekolah atau ada apa apa dia akan tolong menghantar saya pergi ketempat tersebut(mungkin korang akan tanya upah tak bagi ke dia bagi tapi saya menolak dengan berkata saya tolong dengan iklas).saya mula cara untuk bermain dengan dia bermula pada bulan 5 sewaktu bulan 3 saya dengan dia masih biasa sahaja tanpa membuat apa apa pada bulan 4 hari rabu adalah hari koko jadi saya dan dia diberi tugas untuk mengemas stor dengan beberapa pelajar yang lain ada 3 perempuan 3 lelaki termaksuk saya dan cikgu sewaktu mengemas saya tidak sengaja tersentuh bahagia bontot nya kerana tempat saya nak jalan ajak sempit saya perasan yang muka dia senyum waktu tangan saya terkena bontot dia pelajar pelajar yang lain buat kerja di bahagiaan depan saya dan cikgu buat kerja di bahagia selepas abis kemas saya cuba meberanikan diri kenapa dia senyum sewak tu tangan saya tersentuh dan dia jawap kerana itu kali pertama badan dia di sentuh orang lain yang bukan mahram dan saya tanya dia pernah kena sentuh oleh yang mahram dia kata tak kerana dia hanya tinggal bersama mak dia sahaja.

Bersambung........
Nak tahu macam mana boleh berlaku tunggu part2 kalau nak pancut pakai gambar atau spender mak sedap.TQ kepada pembaca

USTAZAHWhere stories live. Discover now