Medya:Kerem aşkımm
Sabah Can'ın üstüme atlamasıyla uyandım.Bu gün yeni okuluma gideceğim çok heyecanlıyım.Hemen yataktan kalkıp hazırlandı saçlarımı açık bıraktım hafif bir makyajla hazırdım.Aşağı indiğimde herkes kahvaltı masasında oturuyordu.Bende hemen Bulut ve Can'ın ortasına oturup hızlıca kahvaltımı yaptım.
Kahvaltı yaptıktan sonra hemen yola çıktık bizi Deniz bırakacaktı.Yok boyu hiç konuşmadık.
En sonunda okula vardığımızda Bulut'la müdürün odasına gittik.Kapıyı çaldık"Gel" " Merhaba hocam ben Luna YALÇIN yeni öğrenciyim Bulut'un ikiziyim" "Merhaba kızım sınıfın 12/A Bulut'la aynı sınıftasınız"
Müdüre teşekkür edip odadan çıktık."İkiz" " Efendim" "Gel seni birileriyle tanıştıracağım" "Tamam" bir anda kendimi bir sürü erkeğin arasında buldum.
Onu bunu geç çocuklar taş gibi ölüm siyah saçlıya düştüm kaldırmayın.O arada kahverengi saçlı çocuk konuşmaya başladı"Merhaba adım Mert senin" "Tanıştığıma memnun oldum Mert Luna ben" "Ben Kerem" dedi siyah prensim"Ben Meriç Mert'in ikiziyim" dedi kumral olan.
Çocuklarla baya iyi anlaşmıştık Mert Meriç' in aksine daha konuşkandı Meriç sessiz ve sakindi görünüşleri aynı olsa bile zevkleri farklıydı.
Sonunda okul bitmişti bizi eve Alp bırakacaktı.
💖💖💖
Dediğim gibi bu bölümü düzenledim ama sizden bir ricam lütfen oy verip yorum yapın okuyucum var ama oy ve yorum yok tek ricam bu sizi seviyorum sonraki bölümde görüşürüz öpüldünüzz