Pats, pats sākums

8 2 0
                                    

   Čau mani draudziņi!
Mani sauc Lotija Kverlende. Man ir 14 gadi. Es dzīvoju Horvātijā.
Man IR mamma un tētis. SO JANUKAS ES NEESMU ADOPTĒTA.
Bet nu atļaujat man izstāstīt manu stāstu.

   Kad es biju sīka, mani sauca pa Loti, BET MAN RIEBJAS TAS VĀRDS. Visi saka Lote un Lotija ir tas pats, BET NĒEEEE TAS NAV.

   Man kā jau besī čaļi no pašas bērnības, viņi ir tik uzmācīgi.

   Tākā nuuu... vienu reizi kaut kāds čalis Gārfilds slaucīja grīdas, jo man netīšām izlija 1 asariņa, vai arī kā Benediks mani stalkoja, jo es aizmirsu viņam pateikt skolā čau. Reāli tas ir ŠAUSMĪGI UN KAITINOŠI.

   Visi gan dārziņā, gan skolā, gan ģimenē visur saka, KA ES ESMU SMUKA, BET FU. NĒ.

   Tākā mani sauc Lotija, es skaitos Tija (koks) un Lot (Lote) un jā...., kas varētu cits sanākt LOTES KOKS... BEBEBEBEBEBEBEB.... utt. Garlaicīgi..

   Man ir tumša ādas krāsa, bet ne pārāk tumša, man bija HAZEL acis un tumši brūni mati.
  
   Es nebiju baigi bagāta, es dzīvoju ļoti mazā mājā, jo nu maniem vecākiem nuuu.... viņi nedabūja lielu algu. Un mamma man visu laiku bubina, lai es eju uz modeļu nodarbībām. Bet ES NEGRIBU..... ES VISPĀR NETAISOS VILKT KLEITAS, SVĀRKUS UN TOPUS... Reāli..... Es ğerbos baggy drēbēs tikai.. pat ja mans body bija ļoti normāls.

Mani hobiji bija peldēšana un man ļoti patīk peldēt. Es esmu piedalījusies lielajos konkursos, kur es sešas reizes dabūju 1. vietu! 

Es esmu bijusi Spānijā un Itālijā un tur bija ļoti smuki. Gribu vēlreiz tur, bet nu, savukārt Horvātija ir ļoti smuka valsts, kur es dzīvoju. Visur kalni, tīri zila jūra, smukas pilsētas un jā... mana dzīve bija normāla līdz manai dzimšanas dienai. Tieši manā dzimšanas dienā, kad man tieši palika 14, mana mamma tika ļoti lielā avarījā un bija komā un tētis vienkārši aizbrauca prom no mājām un viss! ES BIJU VIENA PATI!. Man nav ne brāļu, ne māsu, ne māsīcu un, ne brālēnu. Es neko nezināju par viņiem un jā. 

Man ir ļoti bail būt vienai! Es divas dienas baidījos un raudāju. Es biju tik dusmīga uz  tēti, ka es vienkārši uztaisīju caurumu sienā. Āaa un jā, man ir anger issues, tāpēc buuuuu, baidaties no manīm! Es uz skolu arī neesmu no tā laika gājusi un es nofeiloju manus visus pārbaudes darbus un jā!



DIVI CILVĒKI TUMSĀWhere stories live. Discover now