Fury'nin azabı

46 3 5
                                    

Herkes odalarındayken bir anons yapıldı.

Fury: Avengers yatılı güç okulu öğrencileri bana yalan söylediniz puding hırsızı Peter Jason Quill değil.Gerçek puding hırsızı ortaya çıkana kadar tüm okul cezalı.Sadece ismi aynı grupta yazan kişiler konuşabilir.Mümkün olduğunca arkadaşlarınızın olmadığı gruplardasınız.

Loki - Steve - Groot

Rocket - Natasha - Hope

Scott - Carol - Wade

Peter - Wanda - Bucky

Peter Q - T'challa - Stephen

Vision - Pietro - Clint

Bruce - Thor - Tony

Yazar: yazmayı unuttuğum varsa söyleyin.

Herkes yattı.Wanda ve Loki hariç.
Wanda yasakları umursamadığı için Loki ile yazışıyordu.

Wanda yasakları umursamadığı için Loki ile yazışıyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Loki hologramını Wanda'nın odasına ışınladı.

Loki:Sen ne yapmaya çalışıyorsun.

Wanda:Hadi ama vazgeçtim.Şimdi uyuyacağım..

Loki:Öyle olsun Maximoff ama intikamım soğuk olacak.

Sabah oldu.Herkes yemek yiyordu.

Peter:Merhaba Bucky ve Wanda.

Wanda: Selam Peter , merhaba Bucky.

Bucky:Müdür Fury'nin neden böyle yaptığını anlamıyorum.Wade'in anlattığına göre Quill demişki "Evet ben yedim hepsini ben yedim çokda mutluyum".

Peter:Ama nasıl bunun için zihnine birşey olması lazım.

Pietro: Hızlı bir şekilde masaya oturdu.Vision normal bir hızla geldi.Clint sinirli bir şekilde yürüyordu.

Clint: Eğer Wade yalan söylemediyse nasıl Quill öyle cevap verir.Birisi zihnine mi girdi sonuçta okulda bir sürü süper güçlü insanlar var.

Pietro:*Elmasını ısırır*Bence Wade yalan söylüyor.Nereden bileceğiz.

Clint:Peter onun oda arkadaşı ve Peter Wanda ile aynı grupta.Wanda sorabilir.

Pietro: Mantıklı.

WhatsApp

Pietro:Wanda

Wanda:Ne Piet

Pietro: Peter'ın odasına git ondan sonra Wade'in yatağının etrafına falan bak puding ara.

Wanda:Tamam..

Wanda telefonunu tamamen kapadı ve Peter'a döndü.

Wanda:Hey Parker.Senin derslerin mükemmel ama benim yarın matematik sınavım var.Lütfen beni çalıştırırmısın?

Peter: Üzgünüm Wanda ama benim yarın fizik sınavım var ona çalışacağım..

Wanda:Hadi ama sen zekisin yine çalışırsın.

Peter:O zaman kitabını al kütüphanede çalışalım.

Wanda:Peter okulun kütüphanesi tadilatta.Bu yüzden senin odanda çalışalım Natasha odada kendi sınavına çalışıyor.

Peter:Peki o zaman.

Wanda ve Peter odaya gittiler.

Wanda:Peter ben kitabımı yemekhanede unutmuşum getirirmisin?

Peter:Elbette sen bekle geliyorum.

Peter odadan çıkar çıkmaz Wanda Stephen'a mesaj attı.

WhatsApp

Wanda:Hey Stephen buraya bak hemen.

Stephen: Efendim Wanda?

Wanda:5 tane puding yolla Parker'ın odasına hemen şimdi.

Stephen:Anlamadım ama tamam.

Stephen 5 puding yolladı daha sonra Wanda onları Wade'in yatağının yanındaki çekmeceye saklayıp fotoğrafını çekip Pietro'ya attı.Daha sonra Peter geldiğinde bahane bulup kaçtı.Odasına gitti Natasha etrafta yoktu.Bir anda Loki klonu geldi.

Loki:Ne yaptın ? Stephen bana birşeyler anlattı.Yoksa bizden habersiz puding mi yedin Wanda?

Wanda: Hayır pudingleri Wade'in çekmecesine koydum.Cezadan kurtulacağız Wade suçlu gibi göstermek için yaptım.

Loki: Nasıl emin olacağım peki

Wanda:Daha sonra emin olursun.

Televizyon açıldı Pietro televizyonda yayın yapıyordu.

Pietro:Okulumuzun bana aşıkları size bir haberim var.Puding hırsızı Wade Wilson olduğu ortaya çıktı.Daha ne bekliyorsunuz arkadaşlarınızın yanına ve okula bir daha puding alınmayacakmış bu ek bilgimiz.Hepinizi öpüyorum*göz kırpar*

Loki:Demek planın buydu.Seni sevmeye başladım.*gülümser*

Wanda:Beni herkes sever Laufeyson *gülümser*

Bu bölüm şuanlık bu kadar.Kitap nasıl gidiyo yorumlarınızı beklerim.

Avengers boarding power school Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin