Kapitola 12

0 0 0
                                    

Joseph, Peter a David se nachází v roce 27383728292477. Kde se Země vlastně stala kosmickým měsícem, vedle nové planety K65, což je nová obyvatelná planeta.

"Josephe, portál nenajdeme." Říká Peter na Josepha, ale ten hledí ve Vesmíru na cosi zničeného.
"Jasně že nenajdeme, protože ten portál je pryč." Joseph ukázal na zničeny kus čehosi a řekl: "Zbytek portálu. Saurinus se dostal ven a Země je v nebezpečí, Beverly a John." Okamžitě se všichni přemístili na Zem do současnosti.

John byl zatím v pokoji a hledal nějaké informace a našel, že zvláštní čaroděj se pohybuje mezi ulicemi.
"A kurva!" Vykřikl a hned vyšel ven.
Jenže venku byl Olaf a čekal na Johna.
Olaf naznačoval, aby šel blíž. John tedy šel a když byl blízko, tak Olaf dal Johnovi pěstí. Olaf hned sebral z pravé nohy Johnovi černou botu.
"Vrať mi tu botu!" Vykřikl a Olaf jí hodil do kanálu.
John hned popadl Olafa za hlavu a začal ho mlátit o lampu. Když Olaf byl skoro bezmocný, tak John mu sebral boty a nazul si je.

John odešel a Olaf se později probudil a viděl že na nohou nemá boty.

John byl v buse a mířil, zřejmě do města. V buse mu bylo příjemně, měl zapnutou hudbu a odpočíval.
Když bus dorazil do města, tak vystoupil a viděl svého otce, jak tam je.
John okamžitě za ním běžel a zezadu ho obejmul.

Joseph se otočil a podíval se na svého syna. "Johne, chyběl si mi." Řekl a oba byli v obejmutí.
Peter pomalu kráčel a viděl něco temně zeleného.
"Josephe?" Zmínil a Joseph se podíval.

Cosi temně zeleného se objevilo jako velký oblak, nebo spíš kouř. Chytlo to Johna za nohu a Joseph ho hned chytil.
"Ne! Jeho mi nevezmeš!" Vykřikl a hned se podíval na Petera.
"Tak a teď ukážeme sílu alchymie."
Vzal jednu lahvičku a hodil jí po oblaku, oblak zmodral a pak zmizel, byl čaroděj. "Zdravím vás, tak kolik je hodin?"

Etrixen 1: Strážce časuKde žijí příběhy. Začni objevovat