Tasınma

536 30 69
                                    

MERHABALAR BEN NEHIR
Yağmur karıcım özür dilerim ama bu 18+ bi hikaye 🗿

Affet beni... (ha buarada mezarın hazır bak bakiyim iyi mi?

 (ha buarada mezarın hazır bak bakiyim iyi mi?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

KARAKTER TANITIMI  🌷💕🍀

Yagmur=Savunmasız biri ama ağzı iyi laf yapar bazen kutsal bir özgüven gelir ve zorbalarına karşılık verir .Sesi güzeldir.Muzik zevgi kutsal derecede güzeldir.

Aslı=Yağmurun kardeşi onun tamtersidir .(bazı konular dışında müzik  zevgi falan)  .Cesareti yerinde ve güçlüdür kardeşini korumaya çalışır ama pek ise yaradığı söylenemez .

Zehra =Yağmurun Anası

Cenk =Yağmurun Babası

Üyeleri zaten biliyosunuz tek fark Bill boksla ilgileniyo  Iyi okumalar 💙

Okuldaydım sıramda
oturuyordum .Zorbalarımın bugün okula gelmemesi için dua ediyordum.
Aman cokda bekledigim salaklar geldi

Aleyna=Lan geriz napion

Bu sefer cesaretimi toplamıştım. Onlara karşılık verecektim .

Iki seçeneğim VARDI

1.Seni
2.Anayınkını

HangisiniI söylesem  bence anayınkını ene mantıklı

Yagmur=Anayınkını knk

Aleyna=VAYYY SURTUK SENI

Saçımı çekmeye başladı ve beni ağır dövdüler .Kendimi revirde buldum .Müdur başımda beni bekliyodu .Aileme haber verilmişti.
Müdür benle konuşmaya başladı.

Mudur=Kim yaptı bunu  sana ?

Yağmur =Aleyna ve arkadaşları hocam

Mudur=Peki ailen seni okuldan almaya gelcek 3 gün izinlisin kızım.

Yagmur=Saolun hocam Allah Razı olsun .

Annem tam o anda içeri daldı.Ve bana sarılıp  beni inceledi .

Zehra Hanım =Aman Allahım  yavrum benim .Burdan çıkalım sana harika haberlerim var tatlım 🌿

Yagmur =Peki anne .Aney bi yardım et
Kalkamiyom .

Zehra Hanım =Tabi kızım

Arabaya bindik .Öğrendiğim Şeyle şok oldum Almanyaya  dayımlara (olur öyle şeyler ya bende geçen bille çay ictim) gidiyoduk.Dahada  şok olduğum şey oraya taşınmamısti. SONUNDA BU SIKTIGIM ZORBALARDAN KURTULUYORDUM .

Eve geldik eşyaları topladık. Arabaya geldik.Havalimanına gittik. Uçağa bindik  . Hava çok güzeldi.

Babam almanyadan hemen  dayımlarin yanından ev aldık. Ve yanınımizdada bizim evden daha büyük ve şatafatlı bir ev vardı . Kendime balkonlu bir oda seçtim.Karsimdada bir balkon vardı.
Odaya gözüm daldı. Biri kum torbası dovuyordu . Diğer çocukta gitarını temizliyordu .Ama isim vardı onların izleyemezdim.  Balkonu düzenlemeye başladım.

Balkona o  mum torbası döven çocuk çıktı (klasik  amk )

Kendisi sigara içmeye başladı. Ama Benim astımım vardı bu yüzden içeri geçtim. Giderken beni izlediğini hissedebiliyordum. Şimdi yatmam lazım yarın okul var .

Merhabalar  sınır 5 oy onun ardından hemen yb atcam .Ben bu bölümü hiç beğenmedim. Siz ne düşünüyorsunuz.
Yagmur mezarını beğendin mı şöle ?

Boksör -Bill Kaulitz 18+Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin