M-am uitat nerăbdătoare la ceasul de pe peretele restaurantului. Au mai rămas 15 minute până la ora de închidere și singurul lucru pe care îl făceam era să mă rog lui Dumnezeu că nu am pe nimeni să intre acum.
Probabil va dati seama unde mi-au ajuns rugăciunile, nu? - La diavol.
Chiar atunci Taehyung a intrat mână în mână cu domnișoara Han. Am fost surprins să-i văd, dar m-am liniștit repede. Dacă ar fi fost doar Taehyung, probabil l-aș fi certat, dar cu domnișoara Han, nu aveam de ales decât să fiu puțin politicoasa.
"Cu ce va pot ajuta?", am întrebat și ea și-a îndreptat atenția către mine.
"Oh Sun Hi, tu ești. Lasă-mă să ghicesc, acesta este restaurantul pe care îl deține familia ta"
Am dat din cap. — " O masa pentru doi?"
Taehyung a dat din cap și i-am condus la masa. Pe măsură ce s-au instalat, am alergat să iau cărțile de meniu și le-am așezat.
I-am auzit vocea doamnei Han. "Chiar vrei să mănânci aici?... există un restaurant italian fabulos chiar peste drum. Nu cred că calitatea mâncării va fi bună aici.."
Inima mi s-a scufundat când am auzit asta, dar păstrând o față neutră, am continuat ceea ce făceam. Urechile mi s-au ridicat când l-am auzit pe Taehyung răspunzând. "Au o mâncare uimitoare. Îmi place, ar trebui să o încerci"
Un zâmbet s-a format pe chipul meu în timp ce încercam să mă stăpânesc să nu rânjesc larg.
„Pot să va iau comanda?", i-am întrebat stand cu pixul și caietul in mana
„Oh, ce carne de vită folosești?", a întrebat ea. — "Adică care este calitatea cărnii tale?"
" Ah, este calitatea A."
„Bine", dădu ea din cap. „Și legumele sunt organice pentru că chiar nu vreau să mănânc legume învechite.."
„Nu, folosim legume și ingrediente proaspete nu organice", am răspuns eu încercând să-mi păstrez calmul. „Fii sigura de calitatea tuturor preparatelor noastre."
" Si cine gătește?" întreabă ea
" Eu."
" Si tot tu servești?" spune ea in batjocora râzând.
"Da. Nu mai sunt servitori și bucătari aici după 23:30 pentru că în mod normal nu avem clienți care vin la această oră", iritația era foarte vizibilă pe fața mea în acest moment
„Deci ești...", era pe cale să spună ceva când Taehyung i-a întrerupt-o. „Sun Hi doar adu-ne două porții de burtă de porc, două ramyeon de brânză și o salată de tăiței de sticlă, te rog", a spus el și nu aș putea fi mai recunoscătoare.
Am luat ambele cărți de meniu și le-am luat înainte de a merge spre bucătărie. Dacă aș putea otrăvi mâncarea acestei cățele..
Am pus pe masa lor mâncarea fierbinte. Taehyung și-a luat bețișoarele și a săpat înăuntru, în timp ce domnișoara Han continua să se uite la el, judecând-o în tăcere.
Lăsându-le să fie, m-am întors la tejghea mea. Nici măcar nu făcusem doi pași când m-a strigat înapoi. „Poti te rog, să aduci Kimchi cu frunze de muștar proaspăt?"
CITEȘTI
𝐋𝐮𝐜𝐢𝐟𝐞𝐫|| 𝐊𝐓𝐇 𝐅𝐅 {𝓉𝓇𝒶𝒹𝓊𝓈𝒶}
FanfictionDiavolul are un nume și este Kim Taehyung. Fiecare fată vrea un băiat rău care ar fi bun doar pentru ea. Dar ce se întâmplă când obții băiatul rău suprem, însuși Satan?