7.Bölüm: "Mutlu etmek"

144 15 37
                                    

Mutlu ederek mutlu olmak,
Bir yürek hüneridir..
- Mehmet Deveci

🌼

"Tamam Engin ben mola veriyorum."  değip odama geçmek için kapıyı açtım odamda oturan Fıratı görünce şaşırdım "Merhaba komiserum."

Yerime oturdum "Hoş geldin." Elinde ki torbayı önüme koydu "Sağa dürüm aldum kendime de aldum beraber yiyelum." Başımı yana eğdim "Ay düşünceli Kocacım." Güldü ve yanağımı sıktı Telefonum çalınca ofladım bu Hakan her gün arıyordu.

Fıratın kaşları çatıldı "Noldi?" Yutkundum "Şey Hakan ya arayıp duruyor bende açmıyorum ama işte üsteliyor." Fırat kaşlarını daha çok çatıp telefonumu eline aldı "Ne var?"

"Perinin zamani yok..he arama bir daha..arama..evet kıskanayrum..he medeni de değulum." Fırat telefonu kapatınca güldüm "Teşekkür ederim."

"Sen bağa bunu daha önce deseydun ben hallederdum."

****

Fırat ile molamı geçirdikten sonra ayaklandı "Hayde evde görüşürüz." Gülümsedim "Görüşürüz."

Fıratın anlatımıyla:

Karakoldan çıkınca abimi aradım "Efendum?"

"Abi sen Cemali Fabrikaya gönder benum işim var gidemeyeceğum." abim ofladı "Ya Fırat bak babam duyars.." sözünü kestim "Ya abi idare et hayde."

Telefonu kapatıp hakanı aradım numarasını ne olur olmaz diye Perinin telefonundan almıştım. "Alo?"

"Ula Hakan on dakikaya çocukluğumuzda hep oynaduğumuz ormana gel." O onaylayamadan telefonu kapattım ve sinirle arabayı sürmeye başladım.

Ormana gelince Arabayı park edip beklemeye başladım çok zaman geçmeden Hakan gelmişti "Ne var?" Gülümsedim ve omuzunu tuttum "Ssn Periden ne istiysın? Niye araysun?"

O da güldü "Sanane." Kaşlarım çatıldı "Ne demek banane o benum karum sen utanmaymisun elin karisuni aramayı." Omuzunda ki elimi çekti "Sizin sadece Perinin babası için evlendiğinizi biliyorum, küçükken hep aşıktım Periye ve zaman hiç bir şeyi değiştirmedi onu iki yıldır izliyorum ve tam karşısına çıkmaya karar verdiğimde seninle zorla evlendi ama ben pes etmeyeceğim Fırat Peri elinde sonunda benim olacak."

İçimde ki öfke artarken yutkundum "Peri benum karum." Gülümsedi "Buna çok alışma yakında boşanacaksınız ve Peri benim olacak."

Dayanamadım ve Hakana bir yumruk attım o anında yere yığıldı sonra kalktı ve dövüşmeye başladık.

Ne kadar süre dövüştük bilmiyorum ama polis sirenleri gelirken bile durmamıştık Hakan üstüme çıkıp eline büyük bir taş aldı "Polis Dur!" Diye bir ses geldi ama Hakanın durma gibi bir niyeti yoktu.

"Fırat!" Perinin sesi gelince Hakan oraya baktı Peri yanımıza koşup silahını beline yerleştirdi ve üstümde duran hakanı tutup çekti "Git!Git ne yaptın ona? Ne yaptın? Neden?" Peri yanıma çömelip yüzümü avuçlarının arasına aldı "Fırat." Gözleri dolarken yanağını okşamaya başladım "İyiyum Güzelum." Hakan şaşkınca bakıyordu bize.

"Şikayetçiyim!" Dediğinde ona baktım "Asıl ben şikayetçiyum." Peri döndü "İsmail sen şunu al Fıratı ben alırım." Diğer Polisler ve hakan gidince Peri bana doğru döndü "İyi misin?"

Gülümsedim "İyiyum." Patlayan kaşıma ve dudağıma dokundu "Çok acıyor mu?" Başımı onaylamazca salladım Peri birden bana tokat atınca şok oldum.

PalamutHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin