Bu kitabı yazmaya başlarken klişelerden uzak bir kitap olacağına öncelikle kendime söz vermiştim. Fakat görüyorum ki okurlarım, özellikle hayalet okurlarım beni sıradan olmaya zorluyor. Sizden her bölüm sonu rica etmeme rağmen bir çoğunuz oy atmaya bile tenezzül etmiyor. Hatta bu bölümün başında ciddi bir şekilde ricamı arz ettim. Ama bugün yine görüyorum ki kemik kadromdan başka yine pek oy atan yok.
Bu konuyu birkaç okurumla konuşmuştum onlarda biliyor ki şu zamana kadar sınır koymadıysam sebebi heves ve merakla yeni bölümü bekleyen okurlarımın hatırıydı. Fakat bu durum yeni okur açısından bir sorun haline geliyor. Birbirimizi kandırmayalım. Çoğu okur kitabın öncelikle oy ve tanıtımına önem verir. Kaliteli kitap arayan hiç kimse çerezlerle vakit kaybetmek istemez.
İlk bölümü tenzih ediyorum sonuçta beğenmeyip giden okurlar vardır illaki ama baktığımızda en çok oy alan bölümümün bile çok çok az bir kısmı oy vermiş. Bu insanlar 10 defa bir bölümü okumadığına göre bu kitapta hayalet okurlar çoğunlukta. Artık sınır getireceğim. Verdiğim emeğin karşılığını görmek istemek sanıyorum en büyük hakkım.
Arkadaşlar attığınız oylar cebime para olarak dönmüyor. Burası ticari bir platform değil. En azından yazarlar açısından. Yani rahat olun. Her neyse isterseniz atmamaya devam edin.
Sözüm meclisten dışarı, oy atmayan okurlarımın geçmiş bölümlere oy vermelerini rica ediyorum. Şu an 14 bölüm var bunların en az yarısı 100 er oyu geçmediği müddetçe yeni bölüm gelmeyecektir.
Bilginize 🙂Not: Bu yazıyı dün panomda paylaşmıştım ama takipçim olmayan okurlarımın da habersiz kalmaması için kitabımda da yayınlamaya karar verdim. İyi günler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zemher
General FictionHızla açılan kapıyla cama yaslı kafamı kaldırdım. İrkilmiştim. Ona doğru dönmedim. Bu evde bu odaya ondan başka kimse bu şekilde giremezdi. Hoş, bir süredir kimse giremiyordu. Yanıma doğru gelip yüzümü ona dönmemi bekledi. Aldığı sesli nefeslerden...