BASLADIK BISMILLAH OKUYUN YAA
.
.
.
.
Bu gun yine siradan bir gunmus gibiydi.Sabah olmusdu,Minho yine her zamanki gibi okula gec kalmisti.Bu gunde oyretmenden dayak yiyecekti.Minho cok gecmeden yatagindan kalkti ve salona girdi annesi evde yoktu buyuk ihtimalle isteydi.Babasida oyle.
Minho okula gitmek istemiyordu amma mecburdu yemeyini fln yedikden sonra minho minibus duragina ilerlerdi ve beklemeye basladi.Cok gecmeden minibus gelmisdi,yine minibus doluydu ve oturmagada yer yoktu.Minho bir kenera sikisarak ayakda bekledi.
Artik okula varmisdi.Minho indi ve okula ilerledi,cok gecmeden sinifina gelmisti.Sinifin kapisi caldi
*tik.tik.tik.*
Hoca "Gel" diyince kapiyi acip iceri daldim.Hoca bana dik dik bakiyodu sonra konusmaya basladi.
"Nerdeydin Minho farkindaysan yine geç kaldin dersime"
"Hocam affedin bir daha olmuyacak ozur dilerim"
"Gecen defada oyle demiwtin amma yine gec kaliyon"
"Tamam hocam bu son olacak soz"
"Bu defa affediyorum ama bir daha dersime gec kalirsan seni mudure sikayet ederim ona gore"
Hoca biraz daha ivirladi zivirladi bos yapiyo amk.hocayla konustukdan sonra sirama gecmistim,sira arkim gelmemisti.Aman iyiki yok rahat otura biliyom.
Biraz sonra zil calmisdi ingiliz dersi bitmisti hic sevmiyodum.birazdan her kes kantine inmisti bile.Bende bos bos durmamak icin indim.
.
.
.Zil calmisdi her kes sinifda idi.Ders matematikdi.Niki hoca birazdan gelirdi.
Matematigi az cok beyeniyodum.Ama Niki hocaya bakmaktan dersi dinliyemiyordum.Birden karsimda bir golge belirdi.Kafami kaldirdigimda Niki hoca bana bakiyordu.Galiba sictik
"Minho yawrum napiyorsun?"
"Dersi dinliyorum hocam"
"Hiç oyle gozukmuyo ama neden bana bakiyorsun durmadan"
Boku yedik yeminle
"Dersi konusuyonuz ya ondan size bakiyorum hocam yoksa niye bakam size "
"Anladim Minho bunu sonra konusuruz"
Nerden gorduki amk ona baktigimi hem ne konuscak bana nie baktiginimi sorcak,yoksa benden hoslaniyormusun diye sorucak.Kafamda boyle seyler dusunurken Niki hoca beni cagirdi
"Minho kalk ve bu islemi coz"
Abi dinlemedimki napcam simdi sicam boyle ise
"Hangi islem hocam"
"Kormusun Minhocum tahdadaki soruyu tabiki"
Size bakmaktan kor oldum hocam
"Hee ha cozem hocam cozem"
"Gel o zmn buraya"
"Yaz bakalim nasi yazican"
Bune ln ben bunu nasil cozeyim,100yil dusunsem bulamam amk
"Noldu Minho cozsene az once anlatdim bu konuyu dinliyodun ya"
"Dinlemiyordum hocam oldumu"
"Bende seni annene sikayet edicem oldumu"
"Oldu hcm"
"Otur yerine terbiyesiz"
Oturdum yerime ne dedim la ben az once zort oldum of niki hoca anneme dese sicarim her halde,derslerimi iyi okudugumu biliyorlar ama yaniliyorlar.
Zil calmisdi kantine indim yine.Arkadaslarimin yanina gitdim oturub konusmaya basladim.
"Ln Niki hoca baya sicdi agzima"
"Niye lan ne dediki"
"Her zmnki gibi gene ona bakiyordum sora birden yanima geldi ben fark etmemisdim dedi neye bakiyon bende dedim dersi dinliyom fln gitdi sora yine bakmaya basladim birden kalk dedi anlik sicdim amk dedi tahdadaki soruyu coz dinlemisdin beni az once anlatdim bu konuyu dedi bende birden dinlemedim dedim bana anneme sikayet edicegini soyledi terbiyesiz otur yerine dedi sora iste zil caldi nys abi anneme dese sicarim ya bana derslerin kotu olsa seni okuldan cikarticag demiwdiler niki hoca dese bunu valla bana bay bay kadisim"
"Anladiysam arap olam emi"
"Bos yapma yeonjin"
"Sus be ucube soobin"
"Sikerim ikinizide susun ln"
"Tamam reis sustuk"
"Annemi sakladim Minho"
"Aaa bakin kai geliyo"
"Naber gencl-"
Zil calmisdi kainin sozu yarida kesilmisdi mal gibi sifatimiza bakiyodu OAMSJSIAJSJSHDHSJSJ.
"Amk daha yeni gelmistim ya off"
"Haydi siniflara"
Hepimiz kendi siniflarimiza dagilmistik.
.
.
.
IYI YAZDIM LA 520 KELIME SKJSSJJSJSJS UZUN OLDU BIYENDIM EEE NASIL SIZ BEYENDINIZMI ILK BOLUMU MINHOCUM NIKIDEN HOSLANIYO DIYEM DEDIM NEYS BU GUNLUK BU KADR YENI BOLUM BELKI YARIN GELCEK BAYSS💗💗💗💗bide SEUNGUMU SEVIOMM💗💗💗💗💗🤭🤭💗💗💗💗💗💗💗🤍🖤💍🥰💗💗😻😻💗💗💗💗
Sonlarda bole editler vercem eheh😻
ŞİMDİ OKUDUĞUN
\Hayirdir Bilader/
MizahBir gun yetiskin Lee Minho artik sıkıcı aile kurallarından bıkarak kendi evine taşiınmak kararı alıyor. Lakin yeni evinde Lee Minhoyu beklenmedik 7 supriz karşılıyor.Minho onları görünce bir yanlışlık olduğunu düşünüyor,ama beklediyi gibi olmuyo.Min...