Koncert Edyty Górniak

48 6 3
                                    

22 06 2010

12 letnia Julia przeczytała w gazecie o koncercie Edyty Górniak. Juleczka nigdy nie ukrywała miłości do piosenkarki😍. Od razu po zobaczeniu wspaniałej wieści pobiegła do 17 letniej matki, Genowefy Żugaj. Ona nie zbyt lubiła Edytkę, ale i tak się zgodziła. Julia z matką były bogaczami🥵💸💸. Odziedziczyli majątek po 99 letnim alkoholiku (ojcu Julki). Bilet kosztował tylko 200.000 tysięcy zł. W dodatku koncert znajdował się na Słońcu, więc mieli blisko.
-dziękuję mamusiu- powiedziała z radością i ekscytacją Julka
-proszę słoneczko- pocałowała córkę w czoło
Julka położyła się i poszła oglądać odcinki Moniki Kociołek

*Na koncercie*
 
Godzina 18.10

Julka była tak podekscytowana że popuściła💩. Na szczęście jej mama miała zapasowe majtki z Edytą Górniak. Za chwilę był koncert więc na stadionie było ponad 100 tysięcy Edyciarek👭 (to nowy fp Edyty).
*Chwilę później*
Edyta weszła na scenę. Fanki zaczęły piszczeć i jęczeć. Piosenkarka zaczęła śpiewać piosenkę „ To nie ja byłam Ewą". Edyciarki wraz z Julką zaczęli na cały głos powtarzać słowa. Pod koniec Julka natknęła się na Daniela Magicala. Od razu zmieniła miłość z Edyty na 40 letniego pedofila😍😍.
Daniel okazał się dla niej romantykiem. Dał jej koszulkę z autografem Edyty i zaprosił ją po koncercie do siebie. Matka Julki się zgodziła bo sama szła w nocy do klubu tańczyć na róże.

Spodziewajcie się części 2 jutro.😍☺️😘

Julia Żugaj x Daniel MagicalOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz