Giriş

12 2 1
                                    

26 Aralık 2016

Soğuk bir aralık günü, Engin ve 15 yaşındaki kızı Derin, Engin'in iş görüşmesine birlikte gidiyorlardı. Normal şartlarda olsaydı eğer Engin Derin'i asla götürmezdi. Fakat bu sefer durum farklıydı. Derin, onun için artık daha önemliydi.

Araçlarının içinde eğlenceli bir hava vardı, Derin'in açtığı şarkılar arabayı doldururken ikisi de gülümsüyordu. Normalde 40 dakika süren yolculuk onlara 15 dakika gibi gelmişti.

Engin'in aracı büyük bir malikanenin arka kısmında, ağaçların arasına girince gelmeleri gereken yere ulaştıklarını anladı Derin. Babası aracı park ettikten sonra hızlıca birlikte araçtan indiler. Derin ilk defa babasının iş görüşmesine katılıyordu, bu yüzden içi kıpır kıpırdı ancak bir o kadar da ürperiyordu. Bu korku babasının elini sıkıca tutmasına sebep oldu.

Engin ile Derin malikanenin bahçesine girince kapıdaki korumalar malikanenin kapısını açarak ''Hoş geldiniz'' dedikten sonra içlerinden biri öne çıkıp ''Size toplantı odasına kadar ben eşlik edeceğim.'' deyip gülümsedi ve eliyle koridoru işaret etti. Engin ve Derin gülümseyerek karşılık verdiler ve adamı takip ederek toplantı odasına girdiler. Burası oda denemeyecek kadar büyüktü. Derin odaya gözlerini kocaman açarak baktı.

Toplantı odası Derin'in düşündüğünün aksine kalabalık değildi, sadece iki kişi vardı. 'Muhtemelen biri babası diğeri de oğludur' diye düşündü Derin. Çünkü iki adamdan biri daha genç görünüyordu. Genç olanın saçları kumral renge sahipken ona göre daha yaşlı olan adamın saçları koyu kahverengiydi.

Yaşlı olan adam ''hoş geldiniz Engin,'' bakışları Derin'e döndü. Sonra tekrar Engin'e baktı. ''kızın mı?'' diye sordu Arhan. Engin ise '' Evet, kızım.'' dedi. Arhan '' merhaba kızım, ben Arhan Karahan. Tanıştığıma memnun oldum.'' dedi Derin'e. Derin ise onu '' Derin bende. Memnun oldum.'' diye yanıtladı. '' Peki o zaman, buyurun masaya geçelim.'' dedi Arhan ve eliyle masayı işaret etti.

Herkes sırasıyla masaya yerleşti. Bir kişi hariç... genç çocuk dışında.

Engin ve Arhan masada konuşlarken Derin camın kenarındaki genç çocuğu merak etti. Babasının yanından ayrılıp genç çocuğa doğru ilerledi. Derin'de camın kenarına geldiğinde bir süre konuşmasını, bir şey demesini bekledi fakat çocuktan hiçbir ses çıkmadığında kendisi konuşmaya karar verdi.'' Merhaba'' dedi Derin.

Bir süre cevap vermedikten sonra sinir olup bir daha sordu. ''Sana dedim duyuyor musun?'' genç çocuk umursamaz bir tavırla '' Bence kulaklarım senden daha iyi duyuyor '' Derin gülümsedi ''Ben Derin, memnun oldum'' deyip elini uzattı. Genç çocuk elini sıkarak konuştu ''Arel''

Derin, Arel'in yanında ki koltuğa oturdu. ''Nasılsın?'' diye sordu sohbet açmak için. ''İyi.'' deyip kısa bir cevap verdi Arel, ''Sen?''

''İyi'' dedi Derin Arel'in taklidini yaparak. Bu Arel'i güldürmüştü.

Engin ve Arhan

Yaklaşık bir buçuk saat sonra görüşmeleri bitmişti. Sadece sohbet ediyorlardı.

''Arhan,'' dedi Engin kısık bir ses ile ''senden bir şey isteyeceğim... Derin'in güvenliği için.''

Arhan gülümsedi ''Elbette isteyebilirsin.''

''Bundan kimsenin haberi olmayacak.''

Arhan güven vermek isteyerek ''Kimsenin haberi olmayacak.''

''Arhan, Derin'i buraya getirmemin sebebi sadece Derin'in benden sonra yerime geçecek olması değil, Derin benim öz kızım...'' Arhan şok olmuş bir şekilde dinledi.

''Nasıl yani, diğerleri değil mi?'' Engin olumsuz anlamda başını iki yana salladı.

''Bu yüzden eğer ölürsem onu koruman altına almanı istiyorum.''

Arhan bir süre Engin'in gözlerine baktı. ''Tamam,'' Arhan derin bir nefes aldı '' Kızını korumam altına alıyorum.''

***

Kitabı nasıl buldunuzz??

Arel?

Derin?

Engin?

Arhan?

YORUM VE OY KULLANMAYI UNUTMAYINIZZ.

EYLÜL,ZEHRA&ELİF

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 24 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Cennetin DerinliğiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin