Kalp Atışı... 💗

610 46 6
                                    

Eve gittiğimiz de çok yorulmuştum o yüzden kıyafetlerimi giyip hemen yatağa geçtim ve Bi kaç dakika sonra Feritte yanıma geldi.

Ferit=Benim Antep fıstıklarım çok mu yorulmuş bakim. "

Seyran="Antep fıstıklarım mı." dedim gülerek.

Ferit="Evet siz benim Antep fıstıklarımsınız, hem ben kızımı çok seviyorum."

Seyran="Ferit kız olduğunu nerden çıkardın, hem belki erkek olur ne dersin." dedim göğsüne yatarak.

Ferit="Bilmiyorum sevgilim bana kız gibi geliyo, ama erkek de olsa o da benim canım, yeterki sağlıklı olsun."

Seyran="Evet sevgilim sağlıklı olması daha önemli, Cinsiyetini öğrenmemize daha 3 ay gibi bişey daha var o zamana kadar sabretmemiz gerekiyor."

Ferit="Of ya ben 3 ay nasıl dayanıcam, şuan bile çok özledim çocuğumuzu." dediği an gülmeye başladım.

Seyran="Ya ben seni yerim ya hemen de özlemiş benim sevgilim, sabretceksin ama şimdi bunları konuşmamız için erken gibi o yüzden iyi geceler aşkımm." dedim ve gözlerimi kapattım.

Ferit="İyi geceler sevgilim..."

(Canlarım aslında bebeklerin kalp atışı 5-6 hafta gibi duyuluyor ama ben öyle yapmıycam erken yapıcam❤️)

1 Hafta Sonra
Bugün bebeğimizin kalp atışlarını duyucaktık ikimizde aşırı derecede hem heyecanlı hem de mutluyduk...

Ferit=" ben çok heyecanlıyım Seyran ya bayılırsam ne olcak." dedi bende güldüm.

Seyran="Saçmalama Ferit ben de heyecanlıyım ama bayılacak kadar değil, neyse hadi girelim biz de sıra." dedim ve doktorun yanına geçtik.

Doktor="Şöyle geçin Seyran hanım ultrasondan bakalım." dedi ve ultrasonda bakmaya başladı.

Doktor="Hazırmısınız duymaya."

S-F="Hazırız." dedik ve duymaya başladık.

Ferit="Seyran bu çok güzel bi şey, baksana çok güzel atıyo."

Seyran="Evet sevgilim çok güzel atıyor..." dedim ve ikimizde ağlamaya başladık...

Bebeğimizin kalp atışlarını duyduktan sonra eve geldik ve odamıza çıktık.

Ferit="Hayatımın en güzel günlerinden biriydi sanırım..."

Seyran="Benimde sevgilim, senin en güzel günlerinden başka hangi gün var ki?"

Ferit="Seni baklavıcıda gördüğüm an en güzel günümdü mesela, iyi ki oraya gelip fıstık almaya gelmişimde seni görmüşüm, gelmesem seni de göremezdim ve şu an ki duyguyu yaşayamazdım, ben çocuğuma en güzel babalığı yapabilecek miyim bilmiyorum babam bana güzel bir babalık asla yapmadı onun işi sadece kendiydi beni hiç önemsemedi ama ben babamın yaptığını asla yapmıycam çocuğum içinde senin için de ölürüm sevgilim, sadece iyi bir baba olabilecek miyim bilmiyorum kafam çok karışık... " dedi ve ağlıyordu, söyledikleri karşısında ağlamamak elde değildi bende ağlıyordum...

Seyran=" Sevgilim şunu bil ki sen dünyanın en güzel babası olucaksın, biz bebeğimize çok güzel bakıcaz, biz birlikte olduktan sonra yapamayacağımız hiç bir şey yok..." dedim ve sarıldım.

Ferit="Seni çok ama çok seviyorum Sevgilim."

Seyran="Ben de seni çok seviyorum sevgilim..."

Evet canlarım bir bölümün dha sonuna geldikkk, umarım sevmişsinizdir, artık bebeğimizin kalp atışında duyduk, sırada cinsiyet var ama onun için 1 bölüm daha var, isteklerinizi yorumlara yazmayı unutmayın, yeni bölümler için takip edip, bol bol yorum ve oy atarsanız sevinirim sizleri çok seviyorum yeni bölümde görüşmek üzereee❤️

Yalı Çapkını Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin