Son perde

1.4K 17 8
                                    

~~Muhtemelen bu son bölüm olacak,
Naruto x Sasuke hikayelerinin devamını isterseniz yorum yapabilirsiniz. Okuduğunuz için teşekkürler<3~~

Hemen kunai,lerini hazırladılar. Gelen kişi ise...

Konohamaru'ydu!

Naruto sinirle "senin bu saatte dışarda ne işin var" dedi. Konohamaru "bütün gün seni aradım, bana yeni ninja hareketleri göstermelisin!" Naruto "hey, hey, ninja olmak o kadar basit değil küçük adam, önce minik adımlarla ilerlemelisin" konohamaru dudak bükünce ona yarın yeni bir hareket göstereceğini söyledi ve oradan ayrıldılar.

Konohamaru hokage-sama'nın yanına bizimkiler de Sasuke'nin evine gittiler. "Bu gece beni nasıl tatmin edeceksin bakalım, sarı gelincik?" "Kapa çeneni de üstünü çıkar" Naruto sinirli gözükmeye çalışsa da başaramıyordu. Sasuke inat eder gibi "sanırım bileğimde bir sorun var kıyafetlerimi-" Naruto onu soymaya başlamıştı bile.

"Bu gece seni canlı canlı yemek istiyorum, yavru kedicik" Naruto fazla hırslı duruyordu. "Konoha'nın en iyi erkeğini sana göstereceğim" geçen gün Sasuke, Naruto ve Sakura sohbet ederken bu konu açılmıştı. Sakura " bence Konoha'nın en iyi erkeği çok zeki biri olmalı" derken Sasuke "bana kalırsa olabildiğince güçlü biri olmalı" Naruto dalıp gitmişti bir an içinden "keşke Konoha'nın en iyi erkeği ben olsaydım." Diye geçiriyordu.

Şimdi ise bunu başarabilirdi. Konoha'nın en iyi erkeği zeki olabilir, güçlü olabilir ancak en önemlisi emaneti sağlam olmalıydı. Ne kadar çok zevk verirse insanlar onu daha çok severdi. Naruto böyle düşünüyordu fakat gidipte tüm köyle tek tek yatacak değildi. Onun yerine sadece Sasuke'yi becererek en iyisi olacaktı.

Naruto Sasuke'nin bütün kıyafetlerini çıkarmıştı. Kendininkileri yavaş yavaş çıkaracaktı. Önce üstünü çıkarıp Sasuke'nin üstüne eğildi. Ona tutkulu öpücükler vererek boynuna doğru indi. Sasuke "ah na-ruto i-iz bırakma"
Konuşamıyordu bile. Naruto her ne kadar herkesin ona ait olduğunu bilmesini istese de riski göze alamadı.

Sasuke'nin tüm vücudunu minik ama asil öpücükleriyle tamamladığında sıra en önemli yere gelmişti. Naruto Sasuke'nin ayaklarını olabildiğince yukarı kaldırarak belinin altına bir yastık koydu. Sasuke'nin penisi tamamen göz hizasındaydı. Naruto önce testislerini yalayarak başladı. Sasuke ateşi çıkmış gibi hissediyordu.

Penisi yalanmaya başlayınca Sasuke inlemelerini daha fazla bastırmadı. Naruto iş üstündeyken en çok Sasuke'nin çıkardığı zevk seslerine bayılıyordu. Naruto şuan penisi tamamen ağzına almıştı. Sasuke kendini tutmayı denedi. Naruto'nun ağzına boşalmak istemiyordu. Belki bundan hoşlanmazdı. "Na-Naruto sanırım boşalacağım"

Naruto penis ağzındayken reddeder gibi bir ses çıkardı. Sasuke "g-geliyorum o zaman"
Sasuke birde utandığında kekeliyordu. Bu kekelemeyi Naruto'ya da bulaştırıyordu, ister istemez ancak ikiside bunu sevimli buluyordu. Sasuke Naruto'nun ağzına tüm spermlerini boşalırken, Naruto hiç birinin dışarı çıkmasını istemiyordu. Geri çekilince birazcık sperm yüzüne gelmişti. Dolu ağzını açarak nefes verdi. Fazla azdırıcıydı.

Sasuke, Naruto yanına uzandığında ona aşk cümleleri fısıldadı ve sonra uyudular.

~~Bazı kısımlar alakasız olmuş olabilir. Umarım az da olsa beğenmişsinizdir, eksiklerimi söylerseniz sevinirim. Kendinize çok çok iyi bakın, tekrar okuyucum olmanız dileğiyle sağlıcakla kalın<3~~

Naruto x Sasuke +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin