După atâta insistență din partea lui Namjoon, am ieșit să mâncăm cina. A simțit că am nevoie de o distragere a atenției și, în ciuda faptului că voiam să mă tăvălesc în durerea mea și să petrec ceva timp singură, m-a târât afară din casă.
Am fost amândoi la o pizzerie să luăm pizza. ordonă Namjoon în timp ce stăteam singur, privind în jur.
Am simțit o senzație ciudată – de parcă cineva – ar fi privit pe mine. M-am uitat la vitrina magazinului și am văzut un bărbat cu o haină lungă, neagră, privind unde mă aflam. Avea fața acoperită, așa că nu puteam să văd cine era.
Am făcut contact vizual timp de două secunde înainte ca el să plece de acolo. Arăta foarte ciudat și am simțit o ușoară neliniște. Dar văzându-l plecând, am fost uşurat. Cred că mă gândeam prea mult la lucruri.
Namjoon s-a întors cu pizza noastră și mi-am îndreptat toată atenția către el, uitând complet de ticălos.
Au vorbit în timp ce mâncau, Namjoon încercând să inițieze majoritatea conversațiilor. Chiar dacă nu a primit prea multe răspunsuri de la ea, a fost bucuros să o determine să iasă măcar.
Știa că nu era ușor pentru ea să se împace cu orice s-ar întâmpla, iar acum, ca singura ei familie în afară de bunicul, era de datoria lui să îndrepte totul.
Am plătit și am plecat în timp ce mergeam în tăcere. „Sun Hi! Hai să luăm înghețată", a spus Namjoon, trăgându-mă de mână
"Sunt bine, Oppa, mananca tu.Nu am chef de înghețată"
"CUM ADICĂ?! NU ÎȚI TREBUIE CHEF PENTRU ÎNGHEȚATĂ!" spuse el trăgându-ma de mana la rulota de înghețată.
"Oppa, nu vreau."
„Uite Sun Hi,singurul lucru de care ne-am legat amândoi încă de când eram tineri a fost înghețata. Nu-ți amintești că ne-am strecurat afară din casă pentru a lua înghețată la 1 noaptea? Ne-am pus toată viața în joc pentru a obține asta și acum ai inima să-mi spui nu", a strigat el fals, prefăcându-și că își scoate lacrimile din ochi. — "Asta primesc pentru tot ce am făcut?"
"Bine. Bine. Opreste-te, vom lua inghetata", am spus eu linistindu-l in timp ce ceilalti clienti se uitau la noi. Namjoon a zâmbit, arătându-și gropițele frumoase în timp ce mă trăgea la tejgheaua cu înghețată
"Buna seara, cu ce va servesc?" Întreabă un domn
„Am această criză chiar acum", și-a frecat Namjoon bărbia. "Vreau ciocolata belgiana, dar vreau si nutella. Si cafeaua pare buna"
"La fel", am răspuns. „Nu pot alege între moka și ciocolată"
"Domnule, doamna, v-aș recomanda să încercați ciocolata cu mentă.."
"EWWW NOOO", am strigat amândoi în același timp uimind serverul care s-a dat puțin înapoi – șocat.
Eu și Namjoon ne-am uitat unul la altul înainte să izbucnim amândoi în râs. Cred că ura noastră reciprocă pentru ciocolata cu mentă era încă un lucru. După ce ne-am hotărât în sfârșit asupra înghețatei noastre, ne-am îndepărtat de rulota și am început să mergem spre casa lui.
CITEȘTI
𝐋𝐮𝐜𝐢𝐟𝐞𝐫|| 𝐊𝐓𝐇 𝐅𝐅 {𝓉𝓇𝒶𝒹𝓊𝓈𝒶}
FanfictionDiavolul are un nume și este Kim Taehyung. Fiecare fată vrea un băiat rău care ar fi bun doar pentru ea. Dar ce se întâmplă când obții băiatul rău suprem, însuși Satan?