{Acemiyim kusura bakmayın kursum olduğu için kısa kesmek zorunda kaldım}1~
Minhodan:
Yaz tatilinden önceki son günün gecesiydi ve yarın sonunda yatabileceğim bir gündü.
Babamla annem evde değil çünkü ikisininde işi geç bitiyor. Zaten gelmeyecekler için oturma odasına geçip televizyon izlemeye başladım.
Bir anda kapıdan anahtar sesleri gelmeye başlamıştı. İçeri giren babamdı galiba annemle kavga etmişlerdi.
-Oğlum toparlan babaannene taşınıyoruz.
-Ne ciddi değilsin herhalde
-Evet gayette ciddiyim çabuk!
Galiba çok büyük bir kavga etmişlerdi. Hep kavga ederler ama hiç bu kadar büyük kavga edeceklerini düşünmezdim.
Kıyafetlerimi giydim valizimi topladım ve babamın yanına gittim.
Minhonun giydikleri:
Babam hızlıca arabayı sürmeye başladı. Nerdeyse kaza yapacaktık o kadar hızlı gidiyorduk ki.~•~
Ve babaannemin evine gelmiştik sabah olmuştu bende yolda uyuya kalmıştım.
Babam hemen kendine burada bir iş aramaya başladı bu yüzden beni eve bırakıp gitmişti.
-hoşgeldin oğlum
-Merhaba babaanne.
-Kavga mı ettiler yine
-Maalesef galiba bu sefer ayrılacaklar.-Hmm neyse hadi çorba yaptım karnını doyur ben pazara çıkıyorum.
Bu kadar şey yaşamıştım zaten okul yılında şimdi yaz tatilinde başıma gelenlere bak ya!
~•~
Akşam olmuştu ama eve hiç kimse gelmedi bende kendime bişiler almaya markette gittim ama kimse yoktu karşımda sadece siyah giyimli siyah maskeli bir adam vardı ve sonrasını hatırlamıyorum.
Uyandığımda bir evdeydim ve yanımda beyaz giyimli uzun saçlı benle yaşıt bir çocuk vardı beni o kurtarmış olamaz herhalde!
Bir kaç dakika sonra merakımı bastıramadım ve çocuğa sordum:
-Sen kimsin?
-Boşver.
-Beni sen mi kurtardın?
-Hayır sadece bir dizi çekiyorduk seni de oyuncu sandılar o kadar dinlenmen için seni evime geldim şimdi kes!
-Ne kadar terssin zengin falan mısın sen.
-Ha noldu paramla dövmemi mi istiyorsun seni?
-Bırak beni evime gidicem ya! Ayrıca siz zenginler var ya paranıza çok güveniyorsunuz ama etiketinizi çıkardığımızda adınız böcek oluyor nedense!
-İyi çık git sana iyilik yapanda kabahat.
-Sen mi bana iyilik yaptın?
-Neyse sus artık kapıdaki şoföre söyle seni evine kadar götürsün.
-He tamam he
Şoför gerçekten beni evime kadar bıraktı yorgundum o yüzden kendimi hemen yatağa attım ve telefona bakmaya başladım ama numaralarda benim tanımadığım bir numara vardı ismi de "Han Jisung"
~Devam Edecek~
{Kusura bakmayın kötü olduysa biraz kısa oldu ama kursa gitmem gerek maalesef gece 2. Bölümü atarım görüşürüzz}