🐣 LEE FELİX İLE HAYAL ET 🐣 BÖLÜM:10

1.2K 67 4
                                    

🦋 Lütfen önyargılı yaklaşmayın!
🦋 Hikâye'yi (ç)almayın!
🦋 Destek olmayı unutmayın!
🦋 İyi ve keyifli okumalar!
🦋 Hikâye'deki her şey kurgudan ibarettir!
                       ~TEŞEKKÜRLER~
💗Şuan temizlik yapıyoruz yarından sonra belki aktif olurum ve daha fazla bölüm gelebilir. Olabildiğince aktif olmaya çalışıyorum zaten mola verdiğimizde yazıyorum. Lütfen destek olun! Teşekkürler...💗

     Sonunda eve geldik. Alin'in ıslak bedenini kaldırdım ve görevliye arabayı park etmesi için göz işareti yaptım. Kapıyı çaldım. Açan kız kardeşimdi. Telefondan başını kaldırdı ve bir bana bir Alin'e bakıyordu.

Mia:Alin unnie?!! Oppa ona ne oldu böyle?!
Fx:Sen onu nereden tanıyorsun? Neyse bunalatı sonra konuşurz çekilde kızı yatıralım!
Mia:T-tamam geç oppa!

        İçeri geçtiğimde Minho tekli koltukta telefonla uğraşıyordu,annem ve babamda birbirlerine dönmüş şekilde 2'li koltukta sohbet ediyorlardı. Sessiz ve dikkat çekebileceğim bir ses tonu ile hafif öksürdüm.
Fx:Öhm öhm!
Felix'in annesi(hara):Felix bu kim?! Kızın hali ney böyle?!
Minho:Felix gelin mi getirdin la? Xjjdjd
Felix'in babası(Jung-woo):Hemen her şeyi anlatıyorsun!
Fx:Tamam baba ya bi kızı koltuğa yatıralım.
Hara:Dur oğlum kalk hayatım buraya yatırsın kızı.
Jung-Woo:Tamam.
*Felix yavaşça alini koltuğa yatırır*
Jung-Woo:Hemen açıklama bekliyorum Lee Felix!
Mia:Oppa yoksa kız mı kaçırdın? Alin unnie uyanırsa ondan her şeyi öğreneceğim.
Fx:Mia sus! Bende senden onu nereden tanıdığını öğreneceğim şu olaylar bi durulsun!
Hara:Oğlum kim bu kız? Niye getirdin? Nerede buldun? Tanıdık mı?
Fx:Ben arkadaşlarla birlikteydim anne sende biliyorsun. Sonra ara sokaktan geöerken yerde sandalyeye bağlı bayılmıştı. Gidip baktım sınıf ve sıra arkadaşım Alin olunca evinide bilmediğim için buraya getirdim.
Hara:Aferim oğlum iyi yapmışsın kıza ne yaptılar kim bilir? Umarım sadece ıslatmışlardır...
Jung-Woo:Çok iyi yapmışsın oğlum tebrik ediyorum seni. Aferin!
Fx: Teşekkürler anne ve baba :)
Mia:Neyse oppa sen kızı benim odama bırak bende annemle kıyafet bulup giydirelim. Hadi anne gel!
Hana:İyi fikir kızım.
Mia:Hadi oppa taşısana kızı!
Fx:Tamam hanımefendi!
* Felix, Alin'i mia'nın yatağına bırakır ve odadan çıkar.*
Mia:Anne sen Alin unnie'ye duş falan aldırsana sıcak sıcak, bende kıyafet ayarlayıp abime söyliyim kızın ailesine haber versin!
Hara:Tamam benim düşünceli kızım.

Alin'in giydiği kıyafet 👇👇👇

Hara:Kızım keşke bunları giydirmeseydik üşür kız bunlarla!Mia:Yok bence bir şey olmaz ev zaten sıcak anne

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hara:Kızım keşke bunları giydirmeseydik üşür kız bunlarla!
Mia:Yok bence bir şey olmaz ev zaten sıcak anne.
Hara:İyi peki. Felix aradı mı kızın ailesini?
Mia:Evet.
Hara:Ne dedi?
Mia:Olanları söyledi ailesi ilk başta izin vermedi fakat yanında Hyunjin diye biri var mı dedi falan aileside biraz sakinleşti sonrada kalmadı için izin aldı.
Hara:Verdiler mi izin?
Mia:Evet.
Hara:İyi bari!
Alin:Aaa başım çok ağrıyor.
Hara:Uyanıyor...
Alin:Siz kimsiniz?
Mia:Benim unnie Mia!
Alin:Mia! Dedi ve Mia'ya sarıldı Alin.
Mia:Buda annem.
Hara:Merhaba kızım ben hara! Sen hara teyze diyebilirsin.
Alin:Merhaba hara teyze. Bana ne oldu tam hatırlamıyorum da?!
Mia:Bizde bilmiyoruz Felix abim getirdi seni!
Alin:Biraz hatırlamaya başladım sank-

💗Hooop! Burda bitirmek zorundayım maalesef. Mevlüde gitmek için hazırlanmam gerekiyor. Sizleri seviyorum. Öpüldünüz aşkolar💗

LEE FELİX İLE HAYAL ET Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin