Sesler bitmişti. Hemen dolaptan çıkmadım. 15 dk sonra dolaptan çıktığımda .Her yer darmadağındı. Napcağımı bilemiyordum. Ama bana bırakılmış bir mektup vardı .
Sevgili Mia
Sana 3 gün veriyorum.Eger 3 gün içinde yanıma gelmezsen Riayı bidaha göremezsin.Tom KAULITZ
Napcaktım bilemiyordum.Yapmam gereken tek şeyin Riayı kurtarmaktı. Hemde bugün.
Kılık değiştirmem lazımdı. Evde istediğim tüm mazemeler vardı.
Kendimi baştan aşağı yarattım .
Evet hazırdım. Tam bir amerikalıya benzemiştim.Suratı =
Bu sefer aynada ben bile kendimi tanıyamadım. Ama güzel olmuştum
Işte şimdi beni kimse tanıyamazdı.Ama içimde bir korku vardı. Geleceğimi biliyorlardı. Çünkü ria benim herşeyimdi.
O sırada kapı çaldı. Gelen babamdı.
(PUAHAHAHAHAHHAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHA)
Mia=BABA
Polat =CANIM KIZIM BENIM
Mia=Ben dışarı alisverise çıkabilir mi
yim hazırlandım da zaten ?Polat=Peki ama dikatli ol
Mia=Saoll babis (keşke senle şöyle olabilseydik baba)
Hemen bi taksiye atladım. Alış-veriş merkezine geldiğimde mutluydum .Alışverisi severdim.Sonucta alışverişi kim sevmez ki ?
Elimde renk renk poşetler vardı .Sonunda acıkmıştım. Kfc yemeğe karar verdim .Yukarı ciktiģımda kalabalık bi yere toplanmıştı.
Tahmin edin kimler Kaulitzler meğersem. Unlu bir grupları varmış.Fanlardan birine sorduğumda şahsen bana bunu dedi. Yanlarında 2 oğlan daha vardı.
Mia=Bu oğlanlar kim peki ??
Fan=Uzun saçlı olan Georg .Ve biraz tombis olan Gustav .
Mia=Teşekkür ederim..
Fan =Rica ederim.
Ama sanki birileri beni izliyor gibi hissediyordum . Toma çaktırmadan baktığımda beni izliyen oydu .Hemen kfc gidip bir kfc aldım. Gizlice onları izliyorudum. Riayı gördüm.
Ve bekledigim fırsat ayağıma gelmişti.
Ria tuvalete gitmişti.
Hemen eşyaları alıp sanki bir mağazaya gidiyormuş gibi yapıp. Tuvalete gittim .Mia=Ria ?!?!?!?!?
Ria=MIA AMAN ALLAHIM YASIYOSUN
SENI ÇOK MERAK ETTIMMia=Bende seni fazla zamanımız yok .
Al bunlarla kılık değiştir.Ria=Seni seviyorum kardeşim.
Mia=Benimde değiştirmem lazım.
Beni sanırsam fark ettiler .Ria=Tamam .Ikimiz sanki arkadaşmış gibi davranalım.
Mia=Hadi bakalım.
Bu ria
Bu mia
Alış-veriş merkezinden olabileceğinden hızlıca çıktık. Eve geldiğimde babam riaya sarıldı. Biz yemek yedikten sonra hemen yattık.
Ama tekrardan silah sesleri yükseldi.
Arkadaşlar anam temizliğe çağırıyor ben gider
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Las Vegas Mafyası
Mystery / ThrillerMia ikizi Ria ile Las Vegasa Taşındı ama başına geleceklerden haberleri yoktu....