" Sen!!"
" O bir canavar! Hüğğğ " karşımdaki kız ağlıyordu dediği şeyle biraz morelim bozuldu sonuçta ben bir canavar değildim.
" Kazuha bu sensin seninde öldüğünü sandım."karşımdakı kızıl saçlı bana yürüyordu " nasılsın iyimisin kazuha"
"Tanışıyormusunuz?" Heizou arkasından gelen sese yöneldi, " evet tanışıyoruz kendisi benim arkadaşım." Heizou ya gülümsedim etrafıma baktım bı çok insan hayattaydı yaşayan insanlar vardı tek hayatta kalan biz değilmişiz yüzümde kücük bir gülümseme geldi.
" Peki tek senmi hayatta kaldın."turuncu saçlı çocuk konuştu onu görünce gülümsemem biraz soldu çünkü bu kişi scaranın arkadaşı olan childeydi.
" Hayır scara,venti ve müdür de var"
"Venti yaşıyormu."siyah ve yeşilimsi saçı olan çocuk heyecanla konuştu ve mutlu olmuşa benziyordu sanırım bir yakınıydı. Çocuk yine ićinden oh çekti.
" Scara nerde?"childe hemen atıldı.
" En son hepimiz sınıfları arıyorduk, biraz yiyecek ve içecek için kantinde bilinmeyen bir canavar vardı. Sınıfları ararken bende sizi buldum."bunları söylediğimde childe kaşını kaldırdı bende omuz silkip " bilmiyorum " dedim.
" Bu arada kazuha onlar canavar değill heheheheheh zombiiiii" öylebi söylediki kahverengli saçlı kız biraz ürktüm." Adım hu Tao " hu Tao ya bakıyordum korkmuş bir yüzle hu Tao bunu farkedip "şakalaşıyoz ya yoksaaaa benden mi korktun" bana büyük bir gülümsemeyle baktı o an dedimki galiba bu kızda o canavarlardan.
"Müdürü bulalım yardım edebilir."
"Bize kimse yardım etmicek yanfei cim."
"Ben negatif düşünenlerden değilim müdürü bulak."
Herkez onaylarcasına kafasını salladı. Derken içeri hızla 2 kişi geldi. Evet bunlar scara ve ventiydi."KAPIYI KAPAT VENTİİİİ"
"KAPATAMAM MÜDÜRDE GELİYOR DU ARKAMIZDAN"bı süre kapıdan ses gelmeyince scara kapıya ilerledi. Aniden müdur kapıda belirince scara biraz ürkmüş olmalıydı.
"Çocuklar saklanın geliyorla-" müd7r sözünü bitirmeden boynundan bişey ısırır ve büyük bir deri alır ağzına o kadar korkmuştumki heran bayılabilirdim. Scara hemen müdürü itip kapıyı kapattı."VENTİ ÇABUK BİŞEYLER GETİR KAPIYI TUTMAK İÇİN HEMEN ACİL" venti deminki şokunu atlatıp sıraları çekmeye başladı. Childe ve o yeşil saçlı beklemeden yardım ettiler.
{30 dk sonra}
"Yanfei cim yeni planın ne, demin müd7r gözümüzün önünde öldüde."sinsice gülerek.
"Senin psikolojinin bozuk olduğunu biliyordum bu kadar olcağını tahmin hiç etmemiştim."yanfei ilk defa sinirliydi.
" Polisler yada jandarmacılar hiç kimse ye ulaşamıyoruz."childe konuştu.
" Ama telefon çekiyor"yeşil ve siyah renkli konuştu.
"Biliyoruz bücür"buna baya sinirlenir.
"Bana bidaha bücür dersen seni varya"
"Sakin olun childe ve xiao, derdimiz var zaten "
Onlar aralarında konuşurken benim gözüm scara daydı.en köşeye geçmiş camdan dışarıyı izliyordu yanına gidip gitmemek te kalmıştım. Ve en sonunda cesaretimi toplayıp ilerledim.
"Scara iyimisin " kafasını camdan kaldırıp baktı, ve yine güldü sinsice.
"Noldu niye geldin."çok kaba biri.
"İyi misin diye soruyorum bişey oldumu diye deminki olaydan."sözümü hemen kesti.
"Bişey yok " bişey diyemedim ve arkama dönüp sadece "tamam" diyebildim.ben gittiğimde childe scaranın yanına gitmişti konuşuyorlardı, Bende heizounun yanına gittim.
5 SAAT SONRA
__________________" Ben acıktım."
"Bendeeeee açlıktan 5 kilo verdim resmen"
"Abartma istersen venti"
" Abartmıyorum xiaocuğum" venti millete dönüp " gençler burda beklemeye devam edersek açlıktan ölcezzzz"sanırım venti ilk tafa zekasını kullanmıştı, varmıydıki.
" Aynen açlıktan ölmektense zombiler tarafından yenmeyi tercih ederim."
"Senin ben fantezini sikim hu Tao"
" Valla ayıp ediyorsun xiao hepimize niye hep kızıyorsun alındım apiii."
"Hiç biriniz mantıklı düşünmüyorsunuz , hele sen bide kardeşimsin rezil etme barim beni" hu Tao morelini hiç bozmadan yanfei nın yanına gitti.
" Venti haklı gençler burda açlıktan ölemeyiz."
" Sağol aetherciğim " aetherin koluna girer venti." Eeee napıyoruz?" Aether bidaha konuşarak milletten cevap bekliyordu.
" Kantinde zombi var demiştiniz?"Childe Bunu bana bakarak demişti. Ama haklıydı zombi Ler vardı.
" Gidelim" sert bı şekilde aniden gelen cevapla herkez ora döndü ve evet o şahıs ta kendisiydi HAYATSIZ SCARA.
" Dimi gidelim,ha burda ölmüşüz ha orda ne fark eder" childe kapıya doğru yürür.
Ve o kahramanca sözü der." BU YOLDA BENİMLE MİSİNİZ"
EVET ÖLMÜŞ OLABİLİRİM..
BİRAZ MORELİM BOZUKDA
SEVGİLİM BANA ESKİSİ GİBİ İLGİ GÖSTERMİYOR..
( ASLA BURDAN ONA MESAJ YOLLAMIYORUM )GÖR BENİ ROMEO ;)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AYDINLIK VE KARANLIK (KAZUSCARA)
AventureZombi kitabı olcak smut kesin olur+18 "neredeyiz" "bilmiyorum" "napacağız" "bilmiyorum" "DAHA NE KADAR BURDA KALACAĞIZ" "SONSUZA KADAR" ꒰⑅ᵕ༚ᵕ꒱˖♡SCARAKAZU ♡˖꒰ᵕ༚ᵕ⑅꒱