Sanki yeterince sesli değilmiş gibi kasabaya dahil ettiğimiz üç arkadaşla daha da ses kattığımızda bu elbet bizden nefret edenlerin işine gelmemiş ve söylenip durmuşlardı.
Yeonjun ve bana edilen hakaretler arkadaşlarımızın kulağına gittiğinde onların ağzının payını veren Soobin ve Kai ile neredeyse yüzlerini dağıtacak kadar korkunçlaşan Taehyun sayesinde bize bulaşamıyorlardı artık. Sadece aşağılayan gözlerle bakıp yollarına dönüyorlardı. Onlara duyduğumuz minnet asla azalmıyordu sayelerinde. Suskunluğumuza ses oluyorlardı.
Büyükbaba Park'ta çok sevmişti onları. Gözleri parlaklığını korurken kasabaya hareket kattıklarından bahsedip onları getirdiğimiz için Yeonjun ile beni övüp duruyordu. Eh, iki övgü duymak hepimizi sevindiriyordu elbet. Bir büyükten övgü duymak küçüklüğümüzden hasret duyduğumuz şeylerdendi bizim.
Sonrasında yine günü gün ediyor ve hava karardığında bu bir kuralmışçasına evimize geri dönüyorduk. Birlikte yattığımızdan oda olduğundan sıcak olunca çatıkatımıza bir yatak kurup orada yatmaya karar veriyorduk.
Büyükbaba Park'ın eski eşyaları arasında bulup bize verdiği renkli LED ışıklar yıldız dolu gökyüzüne parlayarak eşlik ederken ortak hayallerimizin var olduğu bir dünya yaratıyoruz kendimize. Tüm dünya ayaklarımıza seriliymiş gibi hissediyor ve orada uyuyakalıyoruz sonu bitmez isteklerimizin ardından.
Elimi tutan Yeonjun uyumadan önce yaptığı gibi dudaklarını gezdiriyor saçlarımda, alnımda ve dudaklarımda. Tabi bunları yaparken diğerlerinin uyuduklarından emin olmayı unutmaz. Yakalanmayı kim severdi ki sonuçta?.. Kesinlikle böyle bir durumda asla.
Eskisi kadar özel bir alanımız olmasa da Yeonjun'la bir şekilde bunu yaratmayı da seviyorum. Sahi benim Yeonjun'un dahil olduğu bir şeyi sevmeme gibi bir durumum hiç olmadı ve mümkünatı da yok. Ve bu ayaklarımıza serilen dünyamızda da gerçekleşmeyecek bir şeydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bonnie & Clyde || beomjun
FanficBirbirimizin kalp atışlarını hissederek o kenarda uykuya dalıverdiğimizde hayatta başka bir şeye ihtiyacımız yok gibi hissediyorduk. ... [düz yazı, minific] 200623 - 150723