Seviyorum diğer tarafı. Ne istersek yaptığımız, hayallerimizin gerçek olduğu diğer tarafı. Bir kısmı hala hayal dünyamızı süsleyen diğer kısmı imkânımız oldukça gerçekleştirdiğimiz düşlerimiz.
Büyükbaba Park'ın eski arabası vardı altımızda. Zar zor ikna etmiştik kullanmak için. Ehliyetimiz olmayınca haliyle endişelenmişti.
Şimdiyse direksiyonda Yeonjun, yanında ben ve arkadaki üçlü boş yollarda hızın verdiği adrenalinle ve radyodan yükselen şarkılarla coşuyoruz. Sandığımızın aksine güzel sürüyordu Yeonjun, gergin olsa da.
Bunu fark ettiğim anda ise elim onun boştaki eline çıkıyor ve rahatlatmak için bakıyorum ona. Yüzünde bir gülümseme oluşurken kendisi de eşlik ediyor şarkıya.
Sahil kenarında oturuyor, kenarda yaktığımız ateşte ısınmaya çalışıyoruz. Ben yine Yeonjun'un kucağında oturup ona sarılıyorum. Çenesini kafama yaslamış denizi izliyor o da. Diğerleri ne yapıyor pek göremiyorum ama konuştuklarını ve Kai'nin tiz kahkahasını oldukça iyi işitebiliyorum.
Aradan saymadığım kadar bir süre geçiyor. Konuşulan konular buraya yine gelmek istemek olarak değişiyor. "Diğer taraf gibi hissettiriyor." Diye çıkıyor kelimeler ağzımdan. Diğerlerinin huzurlu nefesleri de bunu onaylarcasına çıkıyor.
"Diğer tarafta gibi hissettiriyorsun bana." Diye fısıldıyor kulağıma Yeonjun. Kıkırdıyorum buna, hoşuma gitti çünkü. "Diğer tarafın ta kendisi sensin ve ben sendeyim." Diyerek tamamlıyorum onu.
Öyleydi. Uçta hissettiğim, güvenli yerim ve birçok duyguyu yaşayıp onda hayallerimi yaşadığım diğer tarafın ta kendisi Yeonjun'du. Ben diğer taraftaydım, diğer tarafa aşıktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bonnie & Clyde || beomjun
FanfictionBirbirimizin kalp atışlarını hissederek o kenarda uykuya dalıverdiğimizde hayatta başka bir şeye ihtiyacımız yok gibi hissediyorduk. ... [düz yazı, minific] 200623 - 150723