"Geldiim!" Doğradığım soğanı bırakıp kapıya koştum.Kapıyı açtığımda babam gelmişti.Ona şaşkınlıkla bakarken montunu çıkarıp oturma odasına geçti.Ne olduğunu anlayamadan beni yanına çağırdı ve eliyle yanını gösterdi,gösterdiği yere oturup yüzüne baktım.Endişeli görünüyordu onu ilk defa bu şekilde
görüyordum.Evet güzel bir baba-kız ilişkimiz yoktu fazla konuşmazdık zaten birbirimizi sadece yemekte görüyorduk ki bunun sebebi annemin bize bıraktığı borçları ödemek için gece-gündüz çalışmamız."Gelinlik seçmeye gitmen gerek Gaye" Ne! Gelinlik mi? İyi de ben evlenmiyorum ki.Acaba yanlışlıkla mı söyledi?Yüzümden anlamış olmalı ki
"Evet evleniyorsun" dedi.Şaka heralde dimi? Ne demek evleniyorum,kiminle?Sinirle ayağa kalkıp avazım çıktığı kadar bağırmaya başladım.
"Ne demek evleniyorum ya,neden benim haberim yok?Kimseyle evlenmiyorum evlendirmezsiniz beni!"
Elin adamıyla mı evlenicem?Hiç bir güç bana gelinlik giydiremez."Borçlar için bunu yapmak zorundaydım ve itiraz etme hakkın yok yarın düğünün var hazırlanmaya başla.Başka çaren yok!" Borçlar için mi? Evet doğru duydum borçlar için dedi.
"Beni sattın mı?!" Resmen satıldım elin adamına babam tarafından satıldım! Gözümden damlalar akmaya başladığı sırada elini bana doğru uzattı.
"Dokunma bana!"
"Buna mecburdum yoksa temelli batıcaktık." Mecburdum diyor! Borçlar için beni satmasına gerek yoktu.Şu hayatta yanımda olan tek kişinin bunu bana yapması hiç normal değil.
"Şimdi hazırlanman gerek,kocan gelinlik bakmaya gitmek için seni almaya gelecek." Kocam mı? Gelinlik bakacakmışız hah.
"Hiç bir yere gitmeyeceğim ve kimseyle evlenmeyeceğim!" Evet haklıydım hiç kimse beni aptal bir herif ile evlendiremez.
"Yirmi bir yaşındaki bir kızı nasıl tanımadığı bir adama satarsın vicdansız herif!" Elini kaldırıp yüzüme bir tokat atması ile yere savruldum.Bana ilk vuruşu değildi,her akşam sarhoş gelir hem tecavüz eder hemde döverdi.O yüzden hiç kimseye bana dokunmasına izin vermem veremem ve kocam olacağı düşünüldüğü o adam bana dokunacak!
Babama asla karşı gelmem ne zamanki karşı gelsem beni saatlerce döver aç susuz bırakırdı.Ne kadar iyi bir baba gibi görünsede o bir şeytan!"Sana dokunmayacağım çünkü gelin olacaksın!" Bu konuda ona karşı gelicektim.En fazla yine döver aç bırakır.
"Ölürüm de evlenmem!"
"Evlenmezsen öleceksin zaten aptal kız!"Ne demek evlenmezsem ölücem?Beni öldürecek mi? Sorun değil yinede evlenmem.
"Eğer evlenmezsen seni de beni de öldürecekler o adamla evlenmek zorundasın Gaye.O adama sakın karşı gelme çünkü sana yapacakları benim yaptıklarım gibi olmayacak!" Karşı gelirsem mi? Harika ilk fırsatta o adama karşı gelicem.
Daha fazla diretmeden odama gittim.O herifin benden çekeceği var.Dikkat et aptal herif Gaye Karaca geliyor! Altıma mini bir şort giyip üzerime uzun bir tişört giydim bu şekilde şortum görünmüyordu.
Kapının çalması ile dışarı çıktım.Uzun boylu,kumral onu daha da yakışıklı gösteren yüz hatları ve siyah gömleğinin kaslı büyük bedenin üzerinde o kadar iyi görünüyordu ki gözlerimi ondan alamadım.Ela gözleri ile beni incelerken ona doğru yürüdüm tam arabaya bineceğim sırada arkamdan bana seslendi.
"Bu şekilde mi çıkacaksın dışarı?" Yok arabada değiştireceğim.Vazgeçtim bu hiç iyi bir düşünce değil.Omuz silkip arabanın kolunu tuttuğum sırada bileğimi kavradı.Hızla geriye çekildim,titremeye başladığım da bir kaç adım daha geri gittim.
"Böyle dışarı çıkamazsın" derken üzerime yürüyordu.
"Dokunma bana!"
"Şu an sana dokunmuyorum zaten aptal kız" dedi küçümser bir ses ile.Konuşurken bile üzerime yürümek zorunda değil!
"Kes şunu yabani!" Evet onun artık lakabı "Yabani" çünkü tam bir yabani gibi davranıyor.Olduğu yerde durdu ve kafasını sağa yatırdı.
"Ne dedin sen?" Sağır mısın kardeşim duymuyor musun?
"'Üzerime yürümeyi kes Yabani' dedim" Kaşları çatıldığı sırda dudağının kenarı kıvrıldı.Bu herif tam bir kaçık!
"Arabaya bin!" Oo emirde verirmiş beyefendi.
"Yalnız emir ile bir şeyler yapmıyorum ben." Bu sözlerim karşısında sırıttı.Bu adam cidden bir deli!
"Biner misin yoksa ben mi bindiriyim?" Cidden şaka yapıyor olmalı.
"Nasıl bindirecekmişsin YABANİ?" önemli kelimeyi özellikle bastırarak söyledim ki yabani olduğunu anlasın.Onun bana sırıttığı şekilde bende ona sırıtıyordum,ondan aşağı kalır bir yanım yoktu.Bana doğru bir adım attığında gerildiğimi hissettim aramızda bir-iki adımlık mesafe vardı.Gülerek bana doğru eğildi.
"Kucağıma alarak" Sırıtışı daha da büyüdü ve bir adım daha attı.Asla böyle bir şey yaşanmayacak! Yüzümü buruşturarak arabaya doğru ilerledim arkamdan seslendiğini duydum.
"Yakında kendi isteğin ile kucağıma geliceksin"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Paramparça
RomanceBabası tarafından para karşılığında bir mafyaya satılan kızın hayatında bir çok değişiklik olur.