...
Scara daha 5 yaşlarındayken Shogun ise 4 yaşlarındayken Ei, Shogun ve Kunikuzushi'ye bir Iq testi yaptırdı.
Sonuçlarda ise iksinde de parlak zeka çıkmasına rağmen Shogun 120, Scara da ise 115 çıkmıştı.
Bu testlerden sonra Ei adeta Scara için hüsrana uğramıştı.
O testten sonra Ei, Scara'yı ikinci plana atı vermişti. Scara onun sadece bir test olduğunu düşünse de Ei için geleceği etkileyen bir testti.O günden sonra Kunikuzushi ile sadece kahyalar ilgilenirdi. Kunikuzushi, Ei'yi sadece yemek yerken aynı masaya oturduklarında görürdü.
Shogun ise Raiden malikanesinin yeni varisi olmaya hazırlanıyordu.
O zamanlar Yae Miko, bir kitabevi açma çabalarındaydı. Bu yüzden eve sadece gecenin 2sinde gelip sabah 6 da kitabevine giderdi.
Yae'nin işi yüzünden evde olanları çok bilmiyordu sadece Ei'nin bir Iq testi yaptığını biliyordu. Fakat bunu çok umursamamıştı. Çünkü ona göre bu sadece bir testti.Fakat, Yae bir gün evde olanlardan haberi oldu.
"Hey Ei! Bu da ne?! Ne yaptın sen?!"
" Hm? Ne yapmışım ki? Bana neden bağrıyorsun?!"
"Agh! Ne yapmamışsın ki! Sadece bir Iq testi çocukların kaderini belirleyemez! Kunikuzushi'yle neden konuşup görüşmüyorsun?! Ayrıca Shogun neden varış oldu!"
"Yae! O sadece bir Iq testi değil! Bu çocukların ne kadar zeki olduğunu gösterir! Tabiki de bir Iq testi kader belirler! Daha zeki olan varis olmaya layıktır!"
"Ah Ei! Yine ailenden geri kalan geleneklere göre mi gidiyorsun! Bu hiç doğru değil!"
"Ne! Bu çok doğru! Benimle böyle konuşamazsın!"
"Konuşurum Ei! Yarın evde olacağım ve Kunikuzushi'yle de ilgilenip annelik yaptığını göreceğim!"
"Yapmazsam ne yapabilirsin ki! Hıh?!"
"Kunikuzushi'yi vâris yaparım!"
Kuni çoğu bağrışı duyup uyansa da her ikisininde ne dediklerini anlayamamıştı. Sadece korkunç bir kavga olduğunu anlamıştı.
...
"Bay Kunikuzushi, Lütfen uyanın. Kahvaltı sofrasına bekleniyorsunuz."
"Emily... Biraz daha uyusam..."
"Hayır Bay Kunikuzushi, Yae Miko efendim sizi özel olarak çağırmamı emretti."
"Yanlış mı duydum ben? Yae mi dedin.."
"Evet Kunikuzushi Bey."
"Tamam kıyafetlerimi hazırla"
...
"Anne! Bugün işe gitmemişsin!"
"Ahahaha evet canım kızım. Sizin için gitmedim"
"Sizin derken? Anlamadım anne?"
"Tabiki sen ve kardeşin!"
"Ha anladım"
"A Kunikuzushi gelmiş! Gel bakalım canım oğlum sana da sarılayım!"
Yae, Scara'ya sarılırken Ei ona sinirle bakıyordu. Tabi bunu Kuni fark etse de aldırış etmedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İlk Görüşte Aşk ♡ *Kazuscara*
Randomİş adamı Scara ve Kazuha?! Kazuha hem bir iş adamı hem bir model?! Scara'nın başına kötü olaylar geliyor??!! (Hayır xiaother kitabımı okumayın.)