Artık 8. sınıftı onu korkutan şeylerden birisi babasının kuzeninin kızları da olması biri 8 e biride 6 ya gidicekti. Büyük kız ile aynı sınıfa düşmüştü, kız için kötü bir durumdu. Aynı sıraya oturmuşlardı,herkes onları ve yeni gelen kızın 5. sınıftaki eski arkadaşlarından birisiydi. Kız şok olmuştu,ama artık yapacak bir şey yoktu.2 ay sonra kızın üstüne gelmeye başlamışlardı, kız artık masumluk maskesini bırakması gerektiğini söyleyerek, artık bir canavar olmuştu. Kız sınıfta sevdiğine birine bir kızla beraber bir mektup yazdı. Ama sonra verip işler karışmaya başlayınca kız yeni plan yaptı önce A planını yapacaktı, kız önce okula gitmek istemediğini söyleyip durdu, anneside en sonunda "noldu?" diye sordu kız da anne birisi benim arkamdan bir oğlana aşk mektubu yazmış bende o yüzden gitmek istemediğini söyleyince annesi hocayla konuşmak üzere okula gitti. Hocaya durumu anlatıp sınıfa gitti, kız ne olacak diye bekliyordu. O günü de okulda erkek kız yer seçimi yapılıcaktı, kız yerine oturdu ve hoca geldi seçimler hazırdı ama hoca değildi. hoca söze "arkadaşınıza onun ağzındanmış gibi başkasına mektup yazmış" dedi. kızın sınıf arkadaşlarından birisi "hocam ama o yaptı bana şey de şahit' dedi.Ama bu hocayı susturmuyacaktı,hoca sınıf tarafından özür dilettirmesini istedi. Kız mutluydu,ama bazı kişilerin ona karşı hem nefret, hem de korku başlamıştı. Dönem geçti derken ikinci dönem gelmişti sınıflar demeden dolayı değişmişti. Kızın iki tane arkadaşı olmuştu, sınıftakilerle birlikte iyi arkadaştı ama kısa sürede sattılar ve artık sadece üçü kalmıştı, kısa bir süre sonra da yanlarına çok tanıdık olan birisi gelmişti. O kadar mutluydular ki mutluluklarına mutluluk katıyorlardı,herkes onları kıskanıyorlardı.Ama bir gün yanlarına sonradan gelen kız bir kitap verdi , kız kitap okumayı çok seviyordu ,ona kitap verince kız merak edip okumaya başladı,ama okuduğu kitabın smut olduğunu bilmiyordu. Kızın en yakın arkadaşı ona lezbiyen diye bağırmaya başladı, kız kitabın smut olduğunu bilmediğini söyledi. Ama buna inanmadı ve okulun kapanmasına son iki hafta kala ayrılmışlardı ,okul kapandıktan bir hafta sonra barıştılar artık kız için güzel bir tatil başlamıştı. Arkadaşları ve ailesi çok iyiydi peki lise nasıl olucaktı? o kadar soru varki belkide bir sonraki kitapda anlatıcam. Henüz 15 yaşında olabilirim belki ,belki buraya yazdıklarım az olabilir ama yaşadıklarımı asla ne kadar büyük olursa olsun bu kitaba sığmaz...