1.

15 2 0
                                    

2017•06•05

Нившэрсэн архи үнэртсэн баарнаас Шаргал үст бүсгүй халамцуухан гарч ирэх ба эр эм гэлтгүй түүний үзэсгэлэн гоод мансуурсан байв.Шаргал үст бүсгүй нэг хуруугаа дохиод л хар тансаг зэрэглэлийн машин урдаа авчруулан сууна.Үүнээс хархад хэр баян нь ойлгомжтой буй заа.

Юү жолооч:Хэжин~аа яасан их уусан юм бэ?гэрийн чинь гадаа бтс~ын жонгүг зогсож байна лээ.

(Хэжин буюу одоогоор Тэхёны эмэгтэй хувилбарын нэр юм)

Хэжин:Жонгүг юу хийж байгаан Хүмүүс харчихвал яах болж байна аа ахаа хурдан яваарай.

Юү жолооч: заа сайн бариарай.

Юү туслах бол Хэжин~ы хувийн жолооч ба хамт ажилаад 17жилийг ардаа үджээ.

Сөүлийн Ганнамын гудамж хаанаас ч харсан дээд зэрэглэлийн байрууд сүндэрлэн харагдана.Хэжин гэртээ буухад одоо ч жонгүг хүлээн зогсож байх нь тэр.Жонгүг түрүүлж ам нээн

Жонгүг: Сайн уу сонбэним тантай ярих зүйл гараад хүрээд ирсэн юмаа.

Хэжин: Би чамд хэлсэн шүү дээ эгчээ гээд дуудахад болно гэж за алив орцгооё.Юү жолоочийг яв гэж дохиод лифтэнд суув.

Гэнэт л Хэжин жонгүгийн уруулыг озоод авав.Жонгүг ч хариуд нь үнсэн номхон зогсоно.Лифт зогсох мөчид тэд нэг салсан юм.

Хэжины гэрт:
Жонгүг:Нүүнаа~ Жөндөө санасан намайг орхиод баар ороод байхдаа яадаг юм эйн (эрхлэнгүй)

Хэжин:Ниэдда уучлаарай заа миний туулайхан юу хийв зураг авалт нь дууссан юмуу мм?

Жонгүг:дуусчихсан болохоор энд зогсож байна шүү дээ нүүна~

Хэжин:Өлсөж байна уу? Хоол хийгээд өгөх юмуу

Жонгүг:Зүгээрээ танийг л санаад хүрээд ирсэн байхгүй юу даа🥺

Хэжин:Ийм хөөрхөн байна гэж яриагүй байж ахх~ хайлж урслаа(Хөөрхөн ягаан уруул дээр нь шоб шоб гээд хэд хэд үнсээд авав)

Түр зогсоогоод хэдүүлээ Хэжин гэх хүн хэн болохыг мэдэж авцгаая.

Хэжин бол 2000онд дэбүт хийн төрөн гарсан кпоп урсгалын хатан хаан билээ.1992 оны 12сарйн 30нд төрсөн.
8хан насандаа баймгүй чадвар чансаа юмыг ганц хараад л сурчихдаг авьяасыг нь YG олж харан 1сарын дараагаар дэбүт хийлгэсэн билээ.Анхандаа жоохон хүүхэд гээд тоогдоогүй ч Michael Jackson~гын хамтаар уран бүтээл гаргах болсон 2003онд тэрбээр дэлхий дахины хараанд өртсөн юм.Тэр бол өнөө цагийн бахархал.Кпопын хамгийн их үзэлттэй борлуулалттай Соло дуучин билээ. Түүний сонирхол Bisexual бөгөөд хэнээс ч нуудаггүй билээ.Тийм ч учраас Жонгүгын араар хэдэн ч охидтой зугаацаад амжсан хэрэг.Гэхдээ хэжины орооцолдож байгаа анхны эрэгтэй нь Жонгүг юм яагаад ч юм 2015оноос хараанд нь өртөж сонирхож эхэлсэн бөгөөд 1сарын өмнөөс дотно харилцаанд ордог болсон.

Буцаад өгүүллэгтэй орцгооё кш.

Хэжин өнөөдөр их ядарсан харагдсан тул жонгүг тэр 2 одоо орон дотроо хэвтэцгээж байгаа.

Жонгүг хэжины цээжинд нүүрээ наан хэвтэж байгаад харвал Хэжин аль хэдийн унтаад өгчээ.

Жонгүг:Танд би хэзээ ч буцахааргүй дурлачихжээ.Танийг ч бас өөртөө заавал татах болно хэзээ ч шантрахгүйгээр(амандаа үглэн нүдээ анив)

З/х~Нээрээ хүмүүсээ Хэжин маань удахгүй Тэхён болчышдээ аймар өндөр шүү за юу кк 185см өндөртэй 😆 за тэгээд дараа дараагаас илүү сонирхолтой болох байх өө орой болгон 1 update шүү гаясс.

Юу ч болсон минийх л байгаарай (Tae&Jk)Where stories live. Discover now