26.

83 10 0
                                    

M-am plimbat pe culoarele supermarketurilor, cu un bilet în mână, în timp ce scanam rafturile. Bifând lucrurile pe care le aveam, le-am aruncat în coș. M-am uitat la ultimul articol de pe listă.

Rulouri de hârtie de bucătărie. M-am uitat pe raft doar ca să văd chestia de sus. Am oftat. La naiba pentru că nu am putut ajunge la dracu' ăsta de rahat.

Am sărit o dată, dar am ratat. Am sărit încă o dată, dar mâna mea nici nu a ajuns pe raftul de sus. Oameni proști de magazine, nu realizează că oamenii scunzi au membre scurte și nu pot ajunge în vârf.

Sau se așteptau să port o scară după mine peste tot? Mi-am făcut o notă mentală să scriu un feedback plin de ură când ies din magazinul departamental.

Am simțit ceva sau mai mult apăsând în spatele meu brusc și am încremenit în locul meu. Mâna lui s-a întins spre produs în timp ce l-a tras în jos în timp ce eram bagata stângaci de raft

Am simțit spațiul din spatele meu limpede doar pentru a fi întâlnit cu un cufăr. Mi-am ridicat privirea și am văzut un bărbat zâmbind în timp ce îmi dădea sulul de hârtie.

„Te-am văzut chinuindu-te și m-am gândit că ar trebui să folosesc fabuloasa mea înălțime de 188 cm", a chicotit el. La naiba, bărbatul ăsta era superb. Nici nu mi-am dat seama că mă uitasem la el până când el a fluturat mâna în fața mea.

„Oh... mulțumesc mult..", radia stângăcia din mine. Era atât de frumos..

"Nici o problemă. Băieții ăștia trebuie să-și regândească planurile de design", a comentat el privind în jur

Am chicotit când am auzit asta. „Apropo, eu sunt James", întinse el mâna.

„Sun Hi", i-am răspuns acoperindu-i mâna cu a mea.

„Este un nume drăguț"

M-am înroșit și m-am uitat la picioarele mele. „Oricum, Sun Hi, o să mă duc acum", a făcut un pas înapoi. „Oh, stai, dacă ai nevoie vreodată de ajutor pentru a scoate lucrurile de pe culoarul de sus, iată numărul meu", și-a întors palma și, ca un magician, avea o carte de vizită în mână.

———•••———

Mai aveam o oră sau două înainte să trebuiască să mă întorc acasă, așa că am decis să mă plimb prin mall și să cumpăr ceva pentru mine. Aveam o seară de gală la facultate și mi-ar fi plăcut o rochie drăguță. Cele pe care le aveam erau aproape prea vechi și uzate și eram sigura că nu le puteam purta.

M-am uitat prin câteva magazine, încercând să găsesc unul care să se potrivească bugetului meu. Cele care îmi plac au fost fie prea scumpe, iar cele care se încadrează în bugetul meu au fost toate foarte lipicioase. Nu a fost nici o victorie cu ele.

Când treceam pe lângă câteva magazine, ochii mi-au căzut pe cineva dintr-un magazin de designer. Acest bărbat părea cunoscut. S-a întors și am văzut că era acel tip Jungkook și chiar lângă el era Taehyung. Înainte să pot să mă îndepărtez de acolo, ochii lui Jungkook i-au întâlnit pe ai mei și a strigat după mine..

Am blestemat pe sub răsuflare când bărbatul cu părul castaniu a venit în fugă spre mine. „Sun Hi, ce surpriză!", a spus el trăgându-mă într-o îmbrățișare. Îl bat stângaci pe spate și mă las să plec

„Ce cauți aici?", s-a uitat la mine cu ochii lui mari de căprioară.

„Oh, doar mă uitam în jur după o rochie."

"Ah grozav! Mă poți ajuta cu ceva?", m-a tras în interiorul magazinului. „Trebuie să-mi cumpăr un costum, dar nu pot pune degetul pe unul. Te rog să mă ajuti să aleg."

Când am intrat înăuntru, l-am văzut pe Taehyung răsfoind în tăcere prin haine. El încercase deja unul mov și îndrăznesc să spun că nu mi-am putut lua ochii de la el. Părea eteric de parcă ar fi fost binecuvântat de întuneric

Am dat din cap. Dacă Taehyung purta ceea ce era acum la gală, toată lumea avea să fie uimită. Cu siguranță ar fura tunetul tuturor. Un pumn de gelozie a izbucnit în inima mea când mi-am imaginat-o pe Nana și grupul ei flirtând fără rușine cu el.

"Deci, este în regulă?", a întrebat el arătând spre propriul costum.

La naiba cu tine Kim Taehyung, asta e mai mult decât în ​​regulă. Aceasta este o perfecțiune teribilă. ești al naibii de perfect, TE IUBESC!

Am gâfâit când mi-am plesnit obrazul. Am spus doar că îl iubesc în mintea mea? Și-a pocnit degetele în fața mea și am ridicat privirea. "Oh, da, asta e bine. Arăți bine"

„Doar bine?", a zâmbit el și am înghițit. „Am crezut că merit mai mult decât un simplu „bun".

m-am batjocorit. Nu s-a putut opri vreodată să se laude pe sine, nu-i așa? „Nu, doar bine, iar acum, dacă mă scuzi, Jungkook-ssi are nevoie de ajutorul meu"

Cu asta m-am îndepărtat de el, ajutându-l pe Jungkook să aleagă.

Taehyung a zâmbit când a văzut-o pe Sun Hi ajutându-l pe Jungkook. Simțea un sentiment neclar în sine și fluturi în stomac. Totul la ea îl făcea atât de amețit și fericit, încât nici măcar nu se simțise așa cu Hwayoung. În acest moment, era sigur de un lucru și acesta era - îi plăcea Sun Hi și dezvoltase sentimente pentru ea.

𝐋𝐮𝐜𝐢𝐟𝐞𝐫|| 𝐊𝐓𝐇 𝐅𝐅 {𝓉𝓇𝒶𝒹𝓊𝓈𝒶} Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum