Herkes mutlu bir sekilde ciglik atarken Yixing kapiyi calar. Chen kapiyi acar ve "Hosgeldin hyung iceri gel beraber kahvalti yapalim."der Yixing hic fena olmaz ben montumu asayim, askilik nerede?" diye sorar. Chen: "Ben montunu asarim sen botlarini cikar." der. Suho hyung:" Chen! Kim o?" Diye sorar. Chen:"Iceri girince gorursun hyung!" der. Iceri gecerler..
Suho, Yixing'i gorunce cok mutlu olur. Yixing:" Dagilacakmisiniz?" diye sorar. Suho:"Maalesef..Dermisimm 🤪" diye Yixingi kiskirtir. Lay:"Hayirli Olsunn!" der ve Tebrik eder.
Oglenleyin Yixing ile monster dance practice yaparlar. Aksama dogru Avmye giderler. Gezip tozarlar derken Kai:"Hyung benim tuvaletim geldi" der. Suho:"Ben uyelerin yaninda durayim seninle baska biri gitse olur mu?"diye sorar. Kai:"Peki hyung, Soom benimle gelebilir misin?" der. Soo:"Tabi gelirim fakat uzun surmesin."der ve giderler. Saat 11.02 olmustur ve Kai ve Soo hala gelmemistir. Suho arasada acmazlar ve Suho Soonun telefonunun yaninda olmadigini ve Kainin sarji bittigini hatirlar ve mesaj yazar"Hyung biz sirkete gidiyoruz ben Guardian'a soylerim sizi almaya gelir.." Aradan 5 dakika gecer ve lavabodan cikarlar. Aniden elektrikler kesilir. Soo karanliktan cok korktugu icin Kaiye sarilir. Ve AVM de kalirlar. Soo, Kaiye donerek Kai..Galiba...AVMde...kaldik... der. Kai:"Soom bu sekilde dusunme bana saril gececek.." diye teselli eder. Kai tanimadigi birinin telefonundan Suhoyu aramaya calisir fakat Suhonun telefonu kaydetmedigi kisileri aramama ozelligini acmisti.. Kainin aklina bir fikir gelir ve o telefona kendi hattini takip arar..:"Hyung biz AVM de kaldik. Elektrikler gitti." der Suho:" Hemen geliyorum."der. Aradan yarim saat gecer fakat hala Suho hyung gelmemistir..