Am înghițit conținutul din gură în timp ce am clipit. James stătea acolo, cu o pungă de înghețată în mână, în timp ce îmi zâmbea.
„Te superi dacă mă alătur?", a întrebat el, dar înainte să pot răspunde, era deja așezat în fața mea, îndepărtând capacul cupei de înghețată
„Se pare că cineva este trist", a comentat el și mi-am încruntat sprâncenele.
"Nu sunt suparata."
Își puse o lingura de înghețată între buze în timp ce se batjocorește. „De aceea ai nasul roșu și ochii umflați și lacrimi uscate pe obraz?"
Am luat imediat un șervețel în timp ce îmi ștergeam obrajii și ochii, în timp ce James continua să mă privească. „Oricine a fost care te-a rănit trebuie să fi fost un diavol"
Ochii mi s-au mărit când a menționat termenul diavol, dar s-au domolit în curând când mi-am dat seama că făcea doar o analogie. Aproape că am avut inima în mână când acele cuvinte ieșiră din gura lui.
"Nimeni nu m-a rănit. Îmi place doar să mănânc înghețată. Dar tu ce cauți aici?"
"Am avut o poftă de miezul nopții, dar apoi te-am văzut așa că am decis să trec și să salut. Apropo, arăți frumos. Culoarea asta de rochie ți se potrivește bine", a zâmbit obraznic și eu la fel, cu obrajii întorși. ușor roz."Vrei să faci o plimbare în parc în timp ce mănânci înghețată? Am putea vorbi. Gândește-te că te invit să ieși"
Eram pe cale să fiu de acord când mi-a sunat telefonul. L-am întors și îl văd pe Taehyung sunându-mă. James strânse din dinți la vederea interlocutorului, în timp ce mâinile lui se ghemuiau într-un pumn sub masă.
„Îmi pare rău, mi-ar plăcea, dar trebuie să plec. Cu siguranță iti voi da un telefon și putem ieși în altă zi", cu asta m-am ridicat în picioare în timp ce mi-am luat ceașca de înghețată. James a urmat exemplul și am ieșit amândoi din magazin.
„Pot să te las acasă", s-a oferit el, dar am clătinat din cap.
"Locuiesc destul de aproape, voi ajunge singura acasă. mulțumesc pentru ofertă și mulțumesc că mi-ai ținut companie astăzi"
El a dat din cap. „Ne vedem mai târziu James, noapte bună", cu asta m-am întors la stația de autobuz. A spus ceva ce nu am putut să prind așa că l-am ignorat.
James o privi pe Sun Hi plecând, cu un zâmbet furios pe buze. „Mă vei vedea din nou Sun Hi, nu-ți face griji", mormăi el în timp ce ochii i se încețoșeau
Tocmai când Sun Hi a plecat, s-a auzit o voce în spatele lui când cineva se apropia. "Ai avut ocazia ta James, de ce nu ai luat-o? Ea este singura si Lucifer nu este prin preajma"
James a zâmbit în timp ce s-a întors pentru a face față persoanei. "Nu acum. Acum nu este momentul potrivit să fac mișcarea mea. Sunt slab și Lucifer este la fel de puternic ca întotdeauna. voi lua fata doar în noaptea lunii roșii când voi avea puterile mele și Lucifer nu o poate salva. Dacă o iau acum, el se va întoarce în iad și înainte ca noi să putem face ceva, voi fi mort."
———•••———
Când am ajuns acasă, Taehyung se plimba pe lângă ușa noastră. S-a oprit la vederea mea și a înghețatei din mână. Fără un cuvânt, am deschis ușa casei și am intrat înăuntru, iar el a urmat în urmă.
CITEȘTI
𝐋𝐮𝐜𝐢𝐟𝐞𝐫|| 𝐊𝐓𝐇 𝐅𝐅 {𝓉𝓇𝒶𝒹𝓊𝓈𝒶}
FanficDiavolul are un nume și este Kim Taehyung. Fiecare fată vrea un băiat rău care ar fi bun doar pentru ea. Dar ce se întâmplă când obții băiatul rău suprem, însuși Satan?