| Dimineața la MiYoung și Jimin |
- 10:12 -
Este ora 10. Jimin era în baia hotelului, îmbrăcându-se cu hainele cu care fusese aseară îmbrăcat.
MiYoung încă dormea lin în lumina razelor de soare care îi picau ușor pe fața ei mică. Aceasta s-a trezit brusc când a simțit că băiatul nu mai era lângă ea, că nu mai o ținea în brațe. Credea că a părăsit-o, că a fost doar o aventură, că doar a folosit-o...dar l-a văzut pe Jimin cum a ieșit speriat din baie, îi curgea sânge din mână. MiYoung a făcut ochii mari, era trează complet deja după ce a văzut că băiatul pe care îl iubea era rănit și îi curgeau lacrimi pe fața lui palidă.MiYoung : Ce s-a întâmplat?! Te-ai tăiat?!
Jimin : Am spart din greșeală oglinda din baie și...da, m-am tăiat. Mă doare foarte tare...Vocea băiatului tremura...
MiYoung : Haide să mergem la spital, este cel mai bine.
Jimin : Nu! Asta nu este o variantă. Dacă așa o să o anunțe pe sora mea și nu vreau să o îngrijorez. Trebuie să fie o trusă de prim ajutor în cameră. O caut e-
MiYoung : NU. Eu o caut. Tu așează-te pe pat și stai acolo. Poate te mai lovești și altundeva.MiYoung a căutat și a căutat trusa de prim ajutor timp de 5/8 minute până ce a găsit-o în sertarul de la pat.
Fata s-a așezat lângă Jimin și a deschis repede trusa.Jimin : Mă descurc eu, nu trebuie să mă ajuți.
MiYoung : Doar... Lasă-mă pe mine.MiYoung îi aplică niște unguent pe rană, iar apoi i-a bandajat rana cu un pansament.
Jimin : Mulțumesc! Azi mergi la servici?
MiYoung : Nu, e duminică...
Jimin : Ai planuri pe ziua de azi?
MiYoung : Nu cred... Doar să merg acasă și să stau...
Jimin : Azi aveam plănuit să merg pe insula Jeju... Vrei să mă însoțești?
MiYoung : Da... Dar trebuie să merg până acasă, trebuie să îmi schimb hainele și vreau să fac și un duș.Jimin se apropie de fată și o sărută scurt, dar dulce pe buze, urmând să i se apropie cu gura la urechea ei.
Jimin : Haide să facem aici împreună... Nu este necesar să faci singură...
Jimin o ia de mână pe noua lui prietenă și intră cu ea în baie...
- 10:53 -
MiYoung aștepta ca Jimin să iasă din baie că să îi aducă hainele lăsate de cei doi pe gresia rece din baie.
_____________________________
| Dimineața la SooMin și Jungkook |- 10:08 -
SooMin abia deschidea ochii, încăperea era puțin întunecată, perdelele erau trase... dar, ea nu avea perdele în cameră. Se uită prin cameră, totul era schimbat. Aceasta a realizat că nu se află în camera ei.
Aude pe cineva cum respiră lângă ea. O respirație cunoscută. Și mirosul din cameră era cunoscut. Până ce să se întoarcă pe partea cealaltă ca să vadă cine este lângă ea... SooMin s-a gândit mult, dar chiar mult la ceea ce se întâmplase seara trecută.
Tot ce își amintea era că a fost la un bar... S-a întâlnit cui fostul ei coleg Jungkook... Și că apoi s-a întors la ea acasă... Cu toate acestea... Nu era în casa sau camera ei... Și era cineva lângă ea...
SooMin se întoarce încet înspre ființa care era pe cealaltă parte de pat, lângă ea.
Era...