29.

91 10 22
                                    

Ne-am despărți din sărut si ne-am lipit frumtile "Nu ar trebui să întreb asta? Dar ce mi-ai făcut Sun Hi?

Am fost atât de surprinsa și de neîncrezătoare de toată această situație. Doar ne-am sărutat? Aveam doar buzele una pe alta? Îmi imaginam lucruri? Ce Mi-a mărturisit indirect?

" Taehyung tie.."

" Da, Sun Hi si mie imi placi."

am gâfâit. I-a plăcut de mine. L-am plăcut. Ne-am plăcut amândoi? Acesta a fost un film? Nu, acesta a fost doar wattpad. Trebuia să se întâmple.

„De ce?", am întrebat eu blând. Dintre toate celelalte al naibii de frumoase care i-ar plăcea, de ce am fost eu?

"Ce vrei să spui prin de ce?", a zâmbit el. „Îmi place de tine. Am nevoie de un motiv pentru asta?"

„Dar am crezut că sunt singura care a avut o pasiune stupidă unilaterală"

„Ei bine", a început el. "Nu ai fost singura. Vezi costumul ăsta?", și-a arătat blazerul roz și am dat din cap.

„Acesta m-a costat 1500 de dolari + cei 10.000 de dolari date pe lucruri cu care l-am mituit pe Hoseok pentru a găsi culoarea rochiei tale, ca să ma pot asorta cu tine"

Am ridicat o sprânceană. De aceea Hobi tot făcea ochi dulci pungii in care era rochia mea.

"Tu... Ai făcut asta? Mă placi?", încă nu-mi venea să cred cuvintele lui. M-am ciupit și am scos un șuierat dureros, urmat de un gâfâit. Nu visam, el chiar mă plăcea.

Taehyung a chicotit când a văzut-o pe Sun Hi cea dramatică.

Când mi-a sărutat locul in care m-am ciupit , obrajii mi s-au înroșit. A trebuit să ma prefac ca văd ceva interesant pe podea ca să mă asigur că Taehyung nu vede. Dar, din păcate, zâmbea deja zâmbea cu gura pana la urechi.

S-a aplecat în timp ce mi-a ciugulit din nou buzele și am făcut un pas înapoi îngrozită. "Oprește-te! Nu...", a fost prea mult pentru mine. Prea multe de procesat.

Și-a lins buzele și a dat din cap. „Îmi place ciocolata, dar ca să știi că sunt mai degrabă o persoană care prefera aroma de vanilie", mi-a șters colțurile gurii cu degetele lui.

Ochii mi s-au marit, când am țipat de rușine înainte de a fuge din cameră.

Taehyung a chicotit înainte ca el  să sară pe pat ca un adolescent și să-și arunce brațele și picioarele în aer si sa le scuture pentru a-și arăta fericirea. Sun Hi îl plăcea și viața lui nu putea deveni mai fericită!

———•••———

M-am trezit și l-am văzut pe Taehyung dormind liniștit lângă mine. Noaptea trecută a fost un rollercoaster pentru amândoi. După ce am fugit stânjenită, mă găsise ghemuită într-un colț de pe acoperiș încercând să-l evit. M-a ridicat cu forță și m-a dus in camera, în ciuda faptului că l-am rugat să mă lase în pace și să nu mă facă să mă simt mai stânjenita.

Toată noaptea am petrecut-o vorbind - primele minute fiind el flirta fără rușine cu mine doar pentru a mă vedea tulburata. Cu toate acestea, s-a terminat cu mine plângând de înfrângere și jenă și el râzând pe baza jalei mele.

𝐋𝐮𝐜𝐢𝐟𝐞𝐫|| 𝐊𝐓𝐇 𝐅𝐅 {𝓉𝓇𝒶𝒹𝓊𝓈𝒶} Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum