Ayse_Busra_Yldz seni seviyorum ^^ (ithaf)
Keyifli okumalar....♤♡♤♡♤♡♤♡♤
Başımda çalan acı acı alarmı hızlı ve sinirli bir şekilde elimin tersiyle ittim. Valla hak ediyor. Sesli bir iç çekişten sonra sürünerek yataktan kalktım. Bu gün içimde tarif edemeyeceğim bir mutluluk var. Artık çınar'la barışık. Arkadaşlarım yanımda , kısacası sevdiklerim yanımda. Daha ne isteyebilirim ki?
Penceremi sonuna kadar açtım ve sabit durması için 'lila' renkteki yastığı arasına koydum. Temiz hava içerideki pis havayı içine hapsederek ferah bir esinti bırakıyordu. Kollarımı iki yana açarak geniş çaplı esnedim. Sabah uyandığımda avuçlarımı sıktığımda vücuduma yayılan o his , sanırım değişmeyecek hazlarımdan birisi.
Zıplaya zıplaya evin merdivenlerinden indim. Mutfağa girip dolaptan yeşil bir elma aldım ve suyu açıp bol bol yıkadım. Elmamdan tam ısıracağım sırada zil çaldı. Içimden lanetler savurarak kapıya doğru ilerledim. 'Kim o' deme gereği duymadan kapıyı açtım. Karşımda bir adet çınar görmeyi beklemiyordum açıkçası. Elimdeki elmayı aldı ve iştahla büyük bir ısırık aldı. Gözümü devirmek isterdim ama malesef , havalı bir şekilde göz deviremiyorum. Çalışsam da bir orangutana benzediğim gerçeğini değiştirmiyor.
Mutfaktan seslenen çınar "Sen kapıyı kim o demeden mi açıyorsun?" Dedi. Abartılı bir şekilde güldükten sonra "Bilmem , sanırım senin geleceğini hissettim." Dedim. Içeriden ses gelmeyince yavaşça mutfağa doğru ilerledim. Mutfakta ki 'Önlüklü' Çınar'ı gördüğümde gülmemek için ağzımın içini dişledim. Allah'ım ya şunun tipe bir bak. Tam bir 'Hamur' erkeği. Milletin ki 'biscolata' erkeği olur, boşverin benimki bana yeter. .s .s
Mutfakta ki masada duran kahvaltılıkları gördüğümde şok oldum. Ah , birde poğaçaları unutmayalım. Nimet vallaha çarpılırız. Esneyerek mutfağa gelen Fatma görüş alanıma girdiğinde abartılı bir şekilde kaşlarımı kaldırdım. Hemen ben "Günaydın Fatma , yerin rahat mıydı?" Diye sorduğumda çınar gülmeye başladı. Rahatlığa bak ya. Evin hizmetini yapan Fatma , benden sonra uyanıyor. Mutfakta bizi gören Fatma ilk önce afalladı , sonra da gözleri çınar'da takılı kaldı. Mutfakta taş gören Fatma'nın , salyaları akar ve vücut ter dökmekten susuz kalır. Miray tarafından az sonra izdihama uğrayacağını bilemeyen Fatma'nın dramı. Ben 'Fatma' diye haykırdığım da anca kendine gelebildi garibim. "Efendim , miray hanım?" Diye sorduğunda "Ağzını kapat , canımın içi. Salyaların akıyor." Dedim. Ne kadar da kibarım , lanet olsun. Mutfağı Çınar'ın kahkahaları dolduruyordu ve bu benim sinirimi bozuyordu. Arkadan omuzuna bir tane geçirdim , anca kendine geldi malak. Ama çok sefiom öküzüğ.
Sonunda masaya oturduğumuz da Çınar'ı takmayarak kafamı tabağıma gömdüm. Olom o tabakda yemek var yemek. Boru değil yane yemek. Acim ben aç zhshzhs.
Bir kaç saniyeliğine nefes almak için tabaktan kafamı kaldırdım. Sadece nefes almak için. Yoksa bu manzarayı görmek için değil. (KOCAMAN BİR YALAN.)
Daha yemeğine başlamamış , uzaylı görmüş masum köylü gibi beni izliyor. Hayır yani ayı mı oynuyo desem olmayacak. Çünkü aç ayı oynamaz szjsnsns. Tamam ok sustum bb. .s.s
Lan olum çınar hala bakıyor , noldu lan bir yerime falan mı bişey oldu? Kafamı kaldırdım "Çınar , ne oldu? Niye bakıyon öyle?" Dedim. Çınar ilk önce kahkahalarla güldü ve daha sonra "Ya miray , çok komiksin. O nasıl bi yemek yemektir yaouh." Dedi. Al işte ya öf bıktım. Yüzüme yapmacık bir gülümseme yerleştirdim ve "Yemek=May layf . Açıklayıcı oldumu çınar?" Dedim. Çınar işaret parmağını çenesinin altına koydu ve "Yeterince açıklayıcı olmadı , miray hanım." Dediğinde "Ah , ben gayet açık konuştum , çınar bey. Anlama gıtlığımı yaşıyorsunuz?" Diye sordum ciddi olmaya çalışarak. Karşımdaki 'Hamur' erkeği ellerini masaya koydu ve birleştirdi. "Çok kabasınız , miray hanım" dedi. Bende artık bu kibarlığa son vermek için masadan kalktım ve "Kes sesini artık çınar , daha fazla kibar olamıyorum szjzjsbsz. " dedim. Kafasını sallayarak "Bencede çok bile dayandın." Dedi. Tekrar göz devirmeye çalıştım ama bu daha çok şaşı olmama neden oluyor. -.-
Masadan tabağımı aldım ve mutfak tezgahına koydum. Musluğu açarak hafif suya tuttum ve bulasik makinesine yerleştirdim. Çınar hala yemeğine devam ediyordu. Bide bana diyo. Aç işte aç cxöxhzvs.
Merdivenleri bir at edasıyla tepine tepine çıktım. Koridorun sonunda bulunan odama girdim. Içeri bayağı ferahlamıştı. Ama beraberinde gelen soğuğu hissettiğim de ilerledim ve penceremi kapattım. Odamın kapısı açıldığında kapıya doğru döndüm. Içeri giren çınar bana baktı ve gülümseyerek yatağıma uzandı. Bende yanına , yatağa yatıp ellerimi kafamın altında birleştirdim. Ikimizde tavana bakıyorduk. Gözümün ucuyla Çınar'a baktım. Sonra tekrardan tavana diktim gözlerimi.
Çınar derin bir nefes aldı ve "Miray?" Dedi. "Hııı" diye mırıldandım. Tekrar bir nefes al dı ve "Bugün seni mükemmel bir yere götürücem. Gelmek ister misin?". Açıkçası beklemeyeceğim bir teklifti. Kafamı Çınar'ın olduğu tarafa çevirdim. Onaylar anlamda kafamı salladım ve sıcacık gülümsedim. Bana bakan çınar "Aslında bakarsan sormazdım ama evlenince kaçma diye kibarlık yapıyorum. Kıymetimi bil." Dedi.
Kafamı iki yana salladım ve "Hı hı. Kibar çınar. Bunu sevdim." Dedim. Ardından gözlerimi kocaman açarak "Evlenmek mi?" Diye sordum şaşkınlıkla. Çınar ise sadece göz kırpmakla yetindi.Yataktan doğruldu ve cebinden telefonunu çıkardı. Bana bakarak "Bir fotoğrafa ne dersin?" Diye sordu tek kaşını kaldırırken. Olumsuz anlamda kafamı salladım ve "Hayır şu an gerçekten iğrenç ötesi gözüküyorum." Dedim. Beni tiye bile almadan telefonunun tuş kilidini açtı. Menüden kamerayı açtı. Ilk önce telefonu yatağa koydu ve sağ eliyle saçlarını düzeltti. Ama harbi ukala ya. Baksana nasılda bana bakıyo.
Yüzüne en sevdiğim gülümsemelerinden birini yerleştirdi ve kameraya doğru baktı. Ekrana benimde sığabilmem için biraz kenara kaydı. Artık bende gözüküyordum. Sağ elimle yüzümü kapattım. Telefondan gelen mekanik ses ile resmi çektiğini anladığımda elimi yüzümden çektim ve gururla yataktan doğruldum. En çirkin halimle bile nasıl güzel çıkıyorum. 'Yüzün gözükmüyo , nereden anladın güzel çıktığını' diyen iç sesime sunması gerektiğini söyleyip önüme döndüm.
Hızla yataktan kalkan çınar "Akşam saat 8-9 gibi alırım. Bu arada kapıya kadar gelmene gerek yok." Diyip göz kırptı. Ardından arkasını dönüp el salladı ve kapıdan çıktı.
Derince bir iç çektim ve soluma dönerek gözlerimi kapattım. Aslında bakarsanız uykum yok. Ama düşünecek çok şeyim var mesela Çınar. Yanımdan daha demin gitmişken onun o vanilya ve nane kokusunu özlemem de neyin nesiydi..?
Kısa bir bölüm oldu diğer bölüm daha uzun olucak. Umarım begenmişsinizdir. Çok istek geldiği için yayınladım. Sizce çınar miray 'ı nereye götürecek. Fikirlerinizi bekliyorum. ❤❤❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
♡ BİZ İKİMİZ ♡ (Düzenleniyor..)
RomantizmÖnüne geleni değil , uğrunda öleni sev , sana bakanı değil sana tapanı sev , seni ağlatanı değil senin için ağlayanı sev , ama bir günlük değil ÖMÜRLÜK SEV..! ******** Maddi durumlar nedeniyle devlet okuluna gitmek zorunda kalan miray , okulun gizem...