1.bölüm

70 11 0
                                    

Dün akşamdan kalma abur cuburlarımı toplayıp duşa girme kararı almıştım.Resmen sıcaktan pişmiştim.Duşumu almış, bir elimle havluyla saçımı kurulayıp diğer elimle telefondan şarkı açmaya çalışıyordum.Hadi ama lanet olası telefon açılsana!hep aynısını yapıyor.Gercekten sinirlenmemek elde değil.Şuan olduğum durum o kadar kötü ki.Ailemin bana gönderdiği paralar bitti ve tekrar gelmesine aylar var, ev sahibi kapıda, telefonum bozuk.Daha bir sürü saycak şeyim var ama sustum.Bir iş bulmalıydım.Hemde çabuk.

Saçımı kurulamış, üstüme bı tane bol tişört ve altımada kargo pantolon geçirdim.Hemen ev sahibine görünmeden evden çıkmalıydım.Ev sahibim biraz psikopat olduğu için evden hep aynı saatlerce çıkardı bu onun için bir duzendi.Artik bende ezberlemistim maalesef.Saat 12 buçuk suları gibiydi kendimi kapıya attım daha onun çıkmasına yarım saat vardı.Mutluydum başarmıştım,ev sahibine görünmeden evden çıkmıştım.bu benim için bı zaferdi.

Evden rahatça çıkmanın sevinciyle sokakta dans ederek yürüyordum.Bi anda birisini çarpmamla önümdeki bedene baktım.Bu Jimin'di.Onu gördüğüme gerçekten çok sevinmiştim.Hemen o olduğunu anladığım an sarıldım.
"hyung hoş geldinn"diyip sıkıca tekrar sarıldım.beni kendinden çekip sinsice güldü.
"hosbuldum cimcime hosbuldum."
"Ya ama jimin çok özlettin kendini."
"Öyle valla memleketimi özlemişim."
"Ne yani beni özlemedin mii?"diyip arkamı dönüp kollarımı göğsümde birleştirdim.
"En çok seni özledim bebek"diyip kollarını belime sardı.(ay hoşt ulan)
"Jimin bişi sorcam."
"Hm,sor bakalım gebeş kaplumbağa."
"Suga hyungla hala sevgili misiniz?"
"Şey hayır balim onla ayrıldık."
"Aa neden birbirizi çok seviyorsunuz?"
"Sevmedigimizi fark ettik,neyse sen boşver bunları."
"Timam hyung sen bilirsin."diyip koluna girdim.Yürümeye başladık.Bi saat o Amerika'da yaşadıklarindan bende kendimden bahsettim.İyice eğlenmiştik.

Jimin kendi evine giden sokağa çoktan geçmişti.Bende eve doğru gidiyordum,çok yorulmuştum.Fark etmeden gece yarısı olmuştu.sokakta yürürken içimden kafamdan uydurduğum bir şarkıyı söylüyordum.(beraber güldük,beraber ağladık.Bunlar basit duygulardı ama benim için herseydi.) şarkıyı söylemeye devam ederken gözüm bı dükkanın önündeki ilana takıldı.Bir restoranta garson aranıyordu.Hemen bunu değerlendirmek gerekti.İlana biraz daha göz gezdirdikten sonra alttaki notu gördüm."Restorantın sahibi Kim Taehyung lutfen bu numaradan arayınız."

Numarayı görür görmez hemen arıycaktım ki.Bir dk şuan geçenin 1i insanları rahasiz etmek istemem,mesaj atacağım.

+0873***
Selam ben Jeon jungkook
Restoran için yeni bir garson ilanı varmış.
(01:38)
(Görüldü.)

Kim Taehyung:
Selam Jungkook.
(01.58)
(Görüldü.)

JK7Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin